Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: با نیروها و عواملی که باعث سلب اعتماد مردم از شهرداری می‌شوند برخورد جدی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا نظری در یکصد و هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم آباد، با بیان اینکه فعالیت‌های حوزه معاونت خدمات شهری با نظارت کامل انجام می‌شود، اظهار کرد: یکی از این اقدامات راه اندازی پمپ‌های آبنمای میادین بود که با کمک و همکاری کادر فنی آتش نشانی در شهر خرم‌آباد راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احساس می‌کنم معاون خدمات شهری دست تنها بوده و از توان تمام نیروهای شهرداری در این معاونت بخوبی استفاده نمی‌شود؛ به عبارت دیگر به نظر می‌رسد از ۲۰۰ نفر نیرو فقط حدود ۵۰ نفر آنها وظیفه خود را بدرستی انجام می‌دهند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد از شهردار این شهر درخواست کرد: با نیروها و عواملی که باعث سلب اعتماد مردم از شهرداری می‌شوند برخورد جدی شود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه که با سه دستور کار بررسی وضعیت شهربازی کیو، فضای سبز و تنظیف شهر خرم آباد برگزار شد، اعضای شورای شهر از حمید علیرضایی معاونت خدمات شهری شهرداری خرم آباد تقدیر کردند.

کد خبر 445648

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خرم آباد شورای شهر خرم آباد اعتماد رعايت حقوق شهروندان خدمات شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتی معابر، رفع آب‌گرفتگی در۱۰ نقطه شهر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه بارشی در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در چهار ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و بلوار سفیر امید آب‌گرفتگی ایجاد شده رفع شد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: بیشتر آب‌گرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود کردن مسیر آب توسط زباله است که برخی شهروندان به دلیل رعایت نکردن این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیروهای خدمات شهری در حالت آماده‌باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آب‌گرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

کد خبر 747559

دیگر خبرها

  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان