Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@17:44:40 GMT

طرح تحول مجلس در جلسه غیرعلنی بررسی شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۰۱۸۸

طرح تحول مجلس در جلسه غیرعلنی بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: در وهله اول هفته دفاع مقدس را به همه ملت به ویژه خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸:۱۵ جلسه غیرعلنی برگزار کرد و این جلسه بیش از سه ساعت طول کشید و درباره موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه مباحثی پیرامون اصلاح آیین نامه داخلی مجلس مطرح شد و مسئولانی از مرکز پژوهش های مجلس، جمعی از نمایندگان و رؤسای کمیسیون ها گزارش هایی در این باره ارائه کردند و هم اندیشی هایی در این راستا انجام شد.

قالیباف گفت: هدف از بررسی این موضوع آن است که طرح تحول مجلس برای کارآمدسازی با اصلاح آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 5030098 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس جلسه غیرعلنی مجلس صحن مجلس مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف ارتش جمهوری اسلامی ایران ستاد انتخابات کشور حجت الاسلام حسن روحانی برجام دفاع مقدس رزمایش ذوالفقار ۹۹ هفته دفاع مقدس صحن مجلس محمدجواد ظریف مجلس یازدهم سعید خطیب زاده مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: قرار بود مجلس شورای اسلامی مباحث ارزی و وضعیت بازار ارز را بررسی کند.

وی ادامه داد: متأسفانه الان وضعیت بازار ارز کاملاً آشفته است. همچنین بانک مرکزی برای واردات مواد اولیه به تولیدکنندگان می‌گوید که ارز ندارد. معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند. کمیسیون تخصصی ما به بانک مرکزی نظر تخصصی را برای برون رفت از این مشکلات داده، اما بانک مرکزی اصلاً آن را قبول ندارد و کنار گذاشته است.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: درباره مسائل ارزی روز گذشته جلسه‌ای با حضور دوستان‌مان در دولت، بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، رئیس کمیسیون‌های اقتصادی، صنعت، جهش تولید و بودجه مجلس داشتیم و ادامه بحث‌مان به چهارشنبه هفته جاری موکول شد. حتماً گزارش جمع بندی مربوط به ارز هفته بعد در صحن مجلس ارائه خواهد شد.

کد خبر 6085064 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه