Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار صدرا گفت: نماهنگ در پناه حسین (ع) به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تولید و منتشر می‌شود.

بهزاد پرنیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عظمت و جایگاه دفاع در اسلام، اظهار کرد: دفاع مقدس هشت ساله در راستای رسالت انبیا الهی و استمرار خط سرخ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بود که برکات آن تنها به عرصه‌های امنیتی و نظامی و حراست از مرزهای سرزمینی ما خلاصه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان، ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و آحاد مردم در دوران دفاع مقدس، افزود: دفاع مقدس در واقع دوران دفاع از آرمان‌ها و مرزهای عقیدتی ملتی است که می‌خواهد سربلند و استوار رشد کند.

شهردار صدرا با اشاره به مشکلات کنونی کشور از جمله مسائل اقتصادی، تصریح کرد: حرکت جهادی و روحیه ایثارگری و مقاومتی که از دفاع مقدس آموختیم، سرمایه عظیم ملت ایران برای عبور از بحران‌هاست.

پرنیان با اشاره به برنامه‌های شهرداری در هفته دفاع مقدس، گفت: انجام مسابقات و روزشمار دفاع مقدس در فضای مجازی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در شهرداری و همچنین تولید و انتشار نماهنگ در پناه حسین (ع) همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در محل یادمان شهدای گمنام شهر صدرا به همراه فضاسازی شهری، از جمله اقدامات این شهرداری در این هفته است.

وی افزود: در آخرین روز از هفته دفاع مقدس نیز نشست صمیمی با رزمندگان و ایثارگران شهر صدرا در کنار یادمان شهدای گمنام با همکاری شرکت عمران صدرا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهیم کرد تا از نزدیک ارادت خود را محضر ایثارگران و رزمندگان این شهر ابراز کنیم.

کد خبر 445671

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهرداری شهر مدیریت شهری شهرداري صدرا دفاع مقدس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند

سرهنگ امیرحسین فولادی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام اظهار کرد: از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا دیروز بیش از ۵۰ هزار نفر از یادمان‌های راهیان نور و یادمان شهدای گمنام در سطح استان بازدید داشته‌اند.

وی افزود: سهم زیارت شهدای گمنام شهرستان‌ها افزون بر ۱۵ هزار نفر زائر و گردشگر بوده است.

وی یادآور شد: بیش از ۳۰۰ نفر نیز از باغ‌موزه دفاع مقدس استان نیز بازدید داشته‌اند.

وی بیان کرد: بازدید از یادمان‌ها و باغ‌موزه توسط گردشگران و مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور بوده است.

به گفته وی در همه یادمان‌های دفاع‌مقدس و باغ‌موزه راهنمای گردشگری و راوی برای مسافران و کاروان‌ها حضور دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • برنامه های شبهای قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • «اروند» دریایی که حال و هوایش فرق می‌کند
  • تحویل سرخ سال ۶۷ روی جاده ام‌القصر/ مصداق «احسن الاحال» را در سیمای رزمندگان می‌دیدیم
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • نماهنگ «نذر عشق»؛ طبخ ۳۲ هزار نان به نیت شهدای غزه