Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:49:54 GMT

عبور آزادکاران مدعی تیم ملی از فیلتر لیگ کشتی

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۰۲۶۳

عبور آزادکاران مدعی تیم ملی از فیلتر لیگ کشتی

به گزارش خبرنگار مهر، پیکارهای لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در حالی از روز ۱۰ مهرماه آغاز خواهد شد که گویا این رقابتها علاوه بر بحث معیشت و درآمدزایی برای کشتی گیران و مربیان، یکی از معیارهای انتخابی تیم ملی هم خواهد بود.

طبق اعلام محسن کاوه مدیرفنی تیم ملی کشتی آزاد اگر مسابقات جهانی طبق اعلام قبلی اتحادیه جهانی کشتی در آذرماه برگزار شود، نمی‌توان انتخابی تیم ملی را به شکل گسترده برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه لیگ می‌تواند فرصتی باشد تا کشتی‌گیران آمادگی و توان خودشان را به کادر فنی نشان دهند.

همچنین مدیرفنی تیم ملی کشتی آزاد، تاکید کرده مربیان تیم ملی در تمامی مسابقات لیگ برتر حضور خواهند داشت تا عملکرد کشتی‌گیران آماده و شایسته، با دقت و جدیت رصد شود.

با توجه به اظهارات اخیر محسن کاوه می توان دریافت که لیگ امسال به نوعی یکی از مراحل اصلی انتخابی تیم ملی است و بهترین ملاک برای کادرفنی تا بتوانند بعد از ماهها تعطیلی مسابقات و اردوها، داشته های خود را محک بزنند. بدین ترتیب مدعیان دوبنده تیم ملی باید با تمام توان در لیگ به میدان بروند، چون در واقع لیگ امسال، فیلتر ورود آنها به عرصه ملی و حضور در رقابتهای آتی است.

کد خبر 5029967

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد محسن کاوه لیگ کشتی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا ویروس کرونا تیم فوتبال التعاون عربستان تیم فوتبال الشرطه عراق لیگ برتر والیبال تیم فوتبال الدحیل قطر لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال سپاهان اصفهان یحیی گل محمدی فدراسیون کشتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، متن پیام آقای قالیباف به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دلاورمردان ورزشکار کشورمان در مصاف با حریفان در آوردگاه مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی آسیایی خوش درخشیدند و با کسب مقام‌های اول در هر دو رشته سرور و شعف را به ملت سربلند ایران هدیه کردند و جهانیان قدرت و صلابت ورزشکارانمان در رویداد‌های بین‌المللی را به نظاره نشستند.

اینجانب با تبریک و شادباش کسب این موفقیت‌های درخشان به سرپرستان، مربیان، قهرمانان و خانواده‌های آنان، توفیق و سرافرازی جوانان کشورمان در دست‌یابی به قله‌های افتخار را از خداوند متعال خواستارم.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • کیفیت بالای مسابقات کشتی آزاد جام عبدالله موحد
  • پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان