Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه اراک گفت: با توجه به اینکه کلاس‌های عملی حضوری برگزار می‌شود و بخشی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیاز به حضور در دانشگاه دارند، برای استفاده از ۳۰ درصد ظرفیت خوابگاه‌ها برنامه‌ریزی داریم.

حسین مستعام، مدیر روابط عمومی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: آموزش در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در دانشگاه اراک به صورت غیرحضوری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مستعام با بیان اینکه کلاس‌های عملی به صورت حضوری برگزار می‌شود، افزود: اما به دلیل مشکلات ناشی از شیوع بیماری و امکان کنترل شیوع کرونا و اینکه حجم زیاد دانشجویان در خوابگاه‌ها حضور نداشته باشند، کلاس‌های عملی به صورت فشرده و با حضور محدود دانشجویان برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه اراک ادامه داد: از حدود ۳۰ درصد ظرفیت خوابگاه استفاده خواهیم کرد که بخشی از آن برای اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکتری که برای انجام پژوهش‌های خود نیاز به حضور در دانشگاه دارند، استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه تغذیه دانشجویان به صورت غذای گرم و بیرون بر برنامه ریزی شده، گفت: در صورت حضور تعداد زیاد دانشجویان و نیاز به استفاده از سالن‌های غذاخوری، تمهیدات لازم برای استفاده حداقلی از میز‌های غذاخوری به کار گرفته می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه اراک خوابگاه دانشجویی سال تحصیلی جدید شیوع کرونا دانشگاه اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر

دانشجویان و کارکنان فعال دانشگاه سیدنی استرالیا یک اردوگاه همبستگی با مردم غزه راه‌اندازی کردند که شامل تظاهرات دانشجویی، چادر زدن و سخنرانی پیرامون فلسطین در محوطه دانشگاه است.

به گزارش الجزیره، این اردوی دانشجویی با بنر‌های بزرگی حاوی نوشته‌های «فلسطین را آزاد کنید» و «از رودخانه تا دریا» مزین شده بود.

گفته می‌شود این اردو با سخنرانی یک فعال دانشجویی در مورد جنگ غزه آغاز شده و در آن دانشجویان از مدیریت دانشگاه درخواست کردند که هر گونه رابطه با اسرائیل را قطع کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دانشجویان از چندین دانشگاه مختلف استرالیا در این اردوگاه حضور داشتند. 

این اردو در حالی در محوطه دانشگاه سیدنی برگزار شده که طی هفته گذشته، در آمریکا نیز اعتراضات دانشجویی پیرامون جنگ غزه افزایش یافته است. در حال حاضر تعدادی اردوگاه در دانشگاه کلمبیا، ییل و نیویورک برقرار است و پلیس برای دستگیری تظاهرکنندگان به محوطه چندین دانشگاه فراخوانده شده است.  خواسته دانشجویان در این تظاهرات برقراری آتش‌بس دائمی در غزه، پایان دادن به تامین نظامی رژیم صهیونیستی و قطع رابطه با شرکت‌هایی است که تسلیحات جنگ را تامین می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان