Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:56:20 GMT

رئیس الزمالک مصر شکست التعاون را مسخره کرد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۰۲۷۵

رئیس الزمالک مصر شکست التعاون را مسخره کرد

رئیس باشگاه الزمالک مصر، پس از شکست التعاون، به تمسخر این تیم پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، جدایی پاتریس کارترون سرمربی الزمالک مصر و پیوستن او به التعاون عربستان جنجال برانگیز شد و درگیری های لفظی بین سران دو تیم در فضای مجازی را به دنبال داشت.


در حالیکه باشگاه التعاون عربستان هفته پیش پاتریس کارترون را به عنوان سرمربی خود برگزید که این انتخاب، باعث بروز جنجال هایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه عربستانی با صدور بیانیه ای اعلام کرد پس از اطمینان از قطع رسمی رابطه این مربی با الزمالک قرارداد اولیه را با کارترون امضا کرده است. اما الزمالکی ها مدعی بودند که التعاون مربی آن ها را با پول اغوا و موجب استعفای او شده است.


شب گذشته و در دور پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، کارترون در دومین تجربه حضورش بر روی نیمکت التعاون، با شکست سنگین 6 بر صفر مغلوب الشارجه شد. این شکست باعث واکنش رئیس الزمالک مصر شد و او به تمسخر کارترون و التعاون پرداخت.


مرتضی منصور عصر روز دوشنبه در مصاحبه با الزمالک گفت: این مجازات کسی است که مرتضی منصور و باشگاه الزمالک را سرزنش می کند. من از کسانی که به من ظلم می کنند بیزارم. کسانی که مانند پاتریس کارترون مربی فراری فرانسوی رفتار می کنند باید مراقب باشند چرا که این همان چیزی است که در انتظار آنهاست.


وی افزود: ما با کارترون در مدت 4 روز دو عنوان قهرمانی را کسب کردیم و من فکر می کنم بخاطر این موفقیت شگفت انگیزی که باشگاه ما کسب کرد، ما باعث شدیم تا نام کارترون در منطقه بر سر زبانها بیفتد. اما این سرمربی با ما قطع همکاری کرد و طی چند روز دو بار با التعاون شکست خورد و در آستانه اخراج از آسیا قرار گرفته است.


وی گفت: محمد القاسم رئیس باشگاه التعاون رفتار نامناسبی انجام داد و متکبرانه سخن به زبان آورد. او در صحبت هایش از کلمه ان شالله استفاده نکرد بلکه او گفت "آنچه را که او فرمان می دهد انجام می شود." این یک رفتار تکبر برانگیز است و بخاطر همین رفتار او بود که تیمش موفق نشد.


مرتضی منصور رئیس الزمالک مصر تأیید کرد که یک کمیته فنی در این باشگاه تشکیل شده است تا سرمربی جدید این تیم را انتخاب کند و این باشگاه 6 گزینه برای انتخاب سرمربی جدید تیمش دارد که در این میان نام کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس نیز دیده می شود.


منصور گفت: کمیته ما در حال بررسی پرونده 6 سرمربی است که 3 گزینه اصلی ما جیم پاچکو پرتغالی، کالدرون آرژانتینی و یک مربی ایتالیایی هستند و همچنین سه سرمربی دیگر نیز جزو گزینه های ما برای هدایت الزمالک هستند.


وی افزود: الزمالک میلیون ها هوادارا دارد و من نمی توانم با نظرسنجی از هواداران، سرمربی جدید را انتخاب کنم. ما با آرامش و بدون عجله سرمربی بعدی را انتخاب خواهیم کرد زیرا در مرحله حساس هستیم و هدف ما کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آفریقا است.

مصر التعاون عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مصر التعاون عربستان الزمالک مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ که در حال حاضر به ‏عنوان مشاور ورزشی باشگاه میلان فعالیت می‌کند زمان را تلف نکرده ‏و بلافاصله بعد از باخت مقابل اینتر در دربی دلامادونینا سرمربی مد ‏نظر خود برای فصل آینده را به مدیران باشگاه پیشنهاد داد. ‏

ایبرا می‌خواهد همبازی سابقش در میلان، مارک فن‌بومل، که در حال ‏حاضر سرمربی رویال آنتورپ بلژیک است روی نیمکت روسونری ‏بنشیند. رسانه‌های ایتالیای گفتند پیشنهاد زلاتان منتظر تایید جری ‏کاردیناله، مالک باشگاه است تا مذاکرات رسمی با فن‌بومل آغاز شود. ‏

زلاتان و فن‌بومل به مدت دو فصل در میلان همبازی بودند و در ‏فصل‌های 11-2010 و 12-2011 با پیراهن سیاه و قرمز به میدان ‏می‌رفتند. ‏

بر اساس گزارش‌ها تا کنون مدیران میلان فهرستی از چند گزینه برای ‏جانشینی پیولی تهیه کرده بودند ولی با توجه به نفوذی که زلاتان از ‏زمان بازگشت به روسونری روی مالک باشگاه دارد شکی وجود ندارد که ‏فن‌بومل را باید گزینه اول روسونری دانست. ‏

هواداران میلان به ستاره سابق هلندی‌شان که به عنوان سرمربی ‏رویال آنتورپ نتایج خوبی گرفته علاقه دارند. فوت‌مرکاتو مدعی شد ‏که با اینکه زلاتان منتظر تایید جری کاردیناله است ولی مذاکرات اولیه ‏با فن‌بومل از طرف او آغاز شده است. ‏

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!