Web Analytics Made Easy - Statcounter

بناگر از برگزاری مسابقه نقاشی مجازی با موضوع دفاع مقدس و سردار شهید«قاسم سلیمانی» به همت امام جماعت کانون سجادیه خبر داد و گفت: کودکان و نوجوانان تا۱۰مهر ماه آثار خود را به شماره ۰۹۳۰۱۲۰۷۵۱۴واتساپ کنند.

«قاسم بناگر» درگفتگو با خبرنگار شبستان از ساری به فعالیت های اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل ویژه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا و اهمیت حفظ سلامت مردم،  برنامه های این کانون به ویژه برنامه های مناسبتی مختص هفته دفاع مقدس همانند طرح«یکشنبه های شهدایی» در فضای باز مسجد و یا مقابل منازل شهدا اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل افزود: اگرچه فعالیت های جمعی این کانون به دلیل پیشگیری از کرونا و عمل به توصیه های بهداشتی تعطیل شده، اما این تعطیلی مانع ادامه فعالیت های فرهنگی بچه های مسجد امام سجاد(ع) نشده است.

 

وی از برگزاری مسابقه نقاشی مجازی با موضوع دفاع مقدس و سردار شهید«قاسم سلیمانی» خبر داد و ادامه داد: این مسابقه نقاشی ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول به همت حجت الاسلام «میثم بابایی» امام جماعت کانون سجادیه آمل درحال برگزاری است.

بناگر آخرین مهلت ارسال آثار را 10مهر ماه اعلام کرد و گفت: اين مسابقه با هدف آشنايی كودكان و نوجوانان با رشاد‌ت‌ها و فداكاری‌های رزمندگان غيور اسلام در هشت سال دفاع مقدس تدارک دیده شد.

 

وی، ابراز کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه مجازی می توانند نقاشی خود را همــراه با نـــام و نام‌خــانوادگی و تاریخ تولد از طریق شبکه اجتماعی به شماره  09301207514واتساپ کنند. 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه نقاشی سردار سلیمانی کرونا هفته دفاع مقدس مسابقه نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه حفظ جز سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان کردستان

گلبهار خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقه حفظ جز سی ام قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار و سواد آموزان در حال تحصیل استان در دوره‌های سواد آموزی، انتقال و تحکیم می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

وی ترویج فرهنگ قرآنی بین سواد آموزان، تقویت انس با قرآن در ماه مبارک رمضان و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در بین سواد آموزان را از اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد.

خسروی با بیان اینکه مسابقه در سه سطح در نظر گرفته شده و سواد آموزان می‌توانند با انتخاب خود در یکی از سطوح شرکت کنند، گفت: در سطح یک حفظ ۱۰ سوره جز سی‌ام، سطح دو حفظ ۲۰ سوره از جز سی‌ام و در سطح سه نیز حفظ کامل جز سی ام قرآن در نظر گرفته شده است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان افزود: در سطح یک سوره‌های اخلاص، فلق، ناس، نصر، مسد، قریش، کوثر، عصر، فیل و قدر، در سطح دو سوره‌های سطح یک به همراه سوره‌های کافرون، ماعون، تکاثر، زلزله، بی نه، تین، شرح، همزه، قارعه و ضحی و در سطح سه نیز همه سورهای جز سی ام موضوع مسابقه سطوح سه گانه می‌باشد.

وی همچنین به زمان برگزاری مسابقه نیز اشاره کرد و ضمن تاکید بر اطلاع رسانی و توجیه سواد آموزان، یادآور شد: این مسابقه از ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

خسروی با بیان اینکه از نفرات برتر مسابقات در سطوح سه گانه تجلیل خواهد شد، از تعیین گروه ارزیابی به منظور ارزیابی افراد شرکت کننده در مسابقه خبر داد و گفت: در پایان مسابقه و در هر شهرستان و منطقه در مجموع از شش نفر برگزیده شامل: سه نفر سواد آموز برتر در سطح «۱»، دو نفر سوادآموز برتر در سطح «۲» و یک نفر سوادآموز برتر در سطح «۳» با اهدای مبالغ نقدی تقدیر خواهد شد.

معاون سواد آموزی استان کردستان در پایان گفت: اطلاعات سواد آموزان شرکت کننده در مسابقه در سامانه سواد آموزی ثبت و در پایان گزارشی از اقدامات استان تنظیم و به سازمان نهضت سواد آموزی ارسال خواهد شد.

کد خبر 6062780

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی در محوطه کانون پرورش فکری
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس
  • برگزاری مسابقه حفظ جز سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان کردستان
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی