Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@04:22:45 GMT

از دیوارنگاره میدان ولی عصر تا شب پرستاره

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۰۳۲۰

از دیوارنگاره میدان ولی عصر تا شب پرستاره

از حضور شهدایی چون سردار سلیمانی، همت، باقری، شوشتری، خرازی و احمد متوسلیان به دور مقام معظم رهبری تا شب پر ستاره در نوبت عکس به نمایش درآمده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، همچنین دیوارنگاره میدان حضرت ولیعصر (عج)؛ شبیه سازی عملیات والفجر ۸؛ رونمایی از پیکان زرین آرش کمانگیر و چندین عکس دیگر پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




از حضور شهدایی، چون سردار سلیمانی، همت، باقری، شوشتری، خرازی و احمد متوسلیان به دور مقام معظم رهبری دیوارنگاره میدان حضرت ولیعصر (عج) شبیه سازی عملیات والفجر ۸ رونمایی از پیکان زرین آرش کمانگیر تویسرکان پایتخت گردو نخستین مدرسه پرورش بادیگارد بازگشایی تاج محل در وضعیت قرمز اعتراضات ضد دولتی با تجهیزات عجیب کرونایی در تایلند شب پرستاره برچسب ها: نوبت عکس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نوبت عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمای وعده صادق بر روی دیوارهای بزرگ تهران و میدان آزادی

به گزارش همشهری آنلاین، دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر در راستای پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی رونمایی شده است. در توضیح این دیوارنگاره که توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی طراحی و نصب شده، آمده: «اسراییل از خانه عنکبوت سست‌تر است.» طراحی گرافیک و طراحی نوشتار دیوارنگاره «وعده صادق» را به ترتیب روح‌الله مختاری و مجتبی حسن‌زاده برعهده داشتند.

بر اساس این گزارش، یکشنبه ـ ۲۶ فروردین ماه ـ هم همزمان با حمله تنبیهی ایران، دیوارنگاره جدید میدان فلسطین با همین موضوع نصب و رونمایی شد.

این دیوارنگاره با شعار «سیلی بعدی محکم‌تر است» بر دیواره میدان فلسطین نقش بست.

همچنین شامگاه گذشته، در پی عملیات «وعده صادق»، تصاویری از اقتدار موشکی و پهپادی ملت ایران روی برج آزادی به عنوان قدمگاه انقلاب و نماد ملی انقلابی تهران، در قالب برج‌نگاره به نمایش درآمد.

کد خبر 844580 برچسب‌ها زیبا سازی شهرداری

دیگر خبرها

  • رونمایی از دیوارنگاره «وعده صادق» در میدان شهدا مشهد
  • رونمایی از دیوارنگاره «وعدالصادق» در میدان ولیعصر
  • نمای وعده صادق بر روی دیوارهای بزرگ تهران و میدان آزادی
  • وعده صادق بر دیوارهای بزرگ تهران و برج آزادی
  • دیوارنگاره میدان ولیعصر تغییر کرد
  • رونمایی از دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با رنگ «وعده صادق»
  • رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولی‌عصر
  • دیوارنگاره میدان فلسطین شب گذشته تغییر کرد
  • دیوارنگاره فلسطین رنگ حمله به اسراییل گرفت
  • رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان فلسطین