Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه یوونتوس با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی از ورود خرید احتمالی جدیدش آلوارو موراتا به شهر تورین خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه انتظار می رود آلوارو موراتا ستاره اسپانیایی اتلتیکو مادرید به زودی به یوونتوس ملحق شود باشگاه ایتالیایی با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی از ورود او به شهر تورین خبر داد و به ستاره اسپانیایی خوشامد گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

موراتا که سابقه بازی در یوونتوس را دارد قرار است به صورت قرضی از اتلتیکو به یوونتوس ملحق شود. مبلغ قرارداد قرضی موراتا 9 میلیون یورو عنوان شده و البته گفته می‌شود یوونتوس این گزینه را خواهد داشت که در پایان مهلت قرارداد قرضی، او را با پرداخت 45 میلیون یورو به صورت قطعی به خدمت بگیرد.

 

یوونتوس که مدتی است به دنبال جذب یک مهاجم می گردد فرود هواپیمای حامل موراتا در تورین را خبر داده و به او خوشامد گفت.

 

 

حساب توییتری باشگاه یوونتوس ساعاتی بعد هم ویدیویی از رسیدن آلوارو موراتا به محل تستهای پزشکی باشگاه منتشر کرد تا نشان دهد تا چه حد بی تاب امضای سریع‌تر قرارداد با این مهاجم اسپانیایی است.

 

 

موراتا پیش از این در فاصله سالهای 2014 تا 2016 میلادی به مدت دو فصل در یووه بازی کرده. او در این مدت 93 بار با پیراهن بیانکونری به میدان رفته و 27 گل برای این تیم به ثمر رسانده.

 

موراتا بعد از ترک یوونتوس به رئال مادرید رفت و یک فصل در این تیم بازی کرد. او سپس راهی چلسی شد و در نهایت پیراهن اتلتیکو مادرید را به تن کرد. موراتا فصل گذشته برای شاگردان سیمئونه 34 بازی انجام داد و 12 گل به ثمر رساند.

 

 

یوونتوس آلوارو موراتا اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس آلوارو موراتا اتلتیکو مادرید آلوارو موراتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، اگر مکس آلگری برای فصل آینده هم مربی یوونتوس بماند، فدریکو کیه‌زا، ستاره یوونتوس و ایتالیا، احتمالا در تابستان تورین را ترک خواهد کرد. قرارداد کیه‌زا در ورزشگاه آلیانز در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد و به گفته گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس برای تمدید قراردادش عجله دارد.

یوونتوس نمی‌خواهد سال آینده مهاجم ایتالیایی را از دست بدهد، بنابراین اگر او حاضر به تمدید قرارداد نشود، بیانکونری‌ پیشنهادات برای فروش او را بررسی می‌کند.  

بر اساس گزارش گاتزتا، در صورت جدایی آلگری، یوونتوس شانس بیشتری برای تمدید قرارداد با کیه‌زا خواهد داشت. کیه‌ز‌ا با آلگری رابطه خوبی ندارد، بنابراین اگر این مربی همچنان در سمت خود باقی بماند، کیه‌زا به طور قطع درخواست جدایی خواهد کرد.

گاتزتا تایید می‌کند که یوونتوس می‌تواند قرارداد یک ساله جدیدی را به کیه‌زا پیشنهاد دهد و سال آینده دوباره شرایط ادامه همکاری را مورد بحث قرار دهد.

کیه‌زا دو هفته پیش به دنبال تعویض در نیمه دوم بازی مقابل بولونیا از آلگری عصبانی شد. این ستاره ایتالیایی در سال 2020 از فیورنتینا به یووه پیوست و در 124 بازی با بیانکونری 30 گل به ثمر رسانده است.

دیگر خبرها

  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​