Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ماه صفر و ایام حزن و اندوه و اسارت اهل بیت امام حسین(ع) مجلس تعزیه بازار شام و شهادت حضرت رقیه(س) در روستای ده زیار کرمان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان"  همزمان با ماه صفر و ایام حزن و اندوه و اسارت اهل بیت امام حسین(ع) مجلس تعزیه بازار شام و شهادت حضرت رقیه(س) در روستای ده زیار کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجلس تعزیه توسط هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل(ع) روستای ده زیار در فضای باز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک در سقاخانه و دارالشفای حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مجلس تعزیه برگزار شد ده زیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت برای کاهش تلفات جاده ای طرح ۲ فوریتی ارائه دهد

شهباز حسن پور  گفت: داروخانه هلال احمر سیرجان، اولین داروخانه هلال احمر کشور است.

شهباز حسن پور گفت: خوشبختانه ۲ عضو برجسته مجلس دوازدهم از خانواده هلال احمر از استان کرمان هستند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم فراکسیون هلال احمر در مجلس دوازدهم از پیشرفت بسیار بیشتری برخوردار شود، افزود: هر چند که زحمات جناب باقرزاده قابل گفتن نیست؛ اما شاهد بودم یک تنه به اندازه ۲۹۰ نفر نماینده مجلس در صحن مجلس فریاد هلال احمر و بحث تصویب قوانین را داشت.

حسن پور با اشاره به اینکه کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر کشور ۵ سفر به کرمان داشتند، بیان داشت: امید است یک پروژه به نام حضرت آیت الله غیوری مخصوصا برای مناطق کمتر توسعه یافته مثل گلباف و شهداد برای کرمان تعریف شود 

وی  بیان کرد: جمعیت هلال احمر بیشترین ارتباط و همراهی و همکاری را با نمایندگان مجلس داشته است.  

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر کرمان در چند حوزه در کشور مطرح است، گفت: امروز طی بازدید از پست نوروزی ورودی شهر کرمان، ۲ مقوله برجسته بود که یکی از آنان بحث موقوفات مردم در استان کرمان و موضوع دوم بحث داوطلبین بود.

حسن پور افزود: در بحث داوطلبین امیدواریم همان گونه که تاکنون ظرف کمتر از ۲ سال در جمعیت هلال احمر کشور، اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: باید موضوع لجستیک در جمعیت هلال احمر تقویت شود.  

 حسن پور با اشاره به اینکه کرمان، پهناورترین و حادثه خیز‌ترین استان کشور است، گفت: تلفات جاده‌ای امسال، باعث رنجش خاطر همه دلسوزان نظام شده است و این موضوع می‌طلبد دولت برای کاهش این تلفات کار خود را شروع کند.  

وی با اشاره به اینکه دولت باید یک طرح ۲ فوریتی  ارائه دهد که باعث کاهش تلفات شود، افزود: اگر دولت این کار را  انجام نمی‌دهد، ما در مجلس آمادگی داریم یک طرح ۲ فوریتی را از طریق مجلس پیشنهاد بدهیم تا در همین ابتدای سال بیش از این شرمنده مردم نباشیم که شادی مردم به عزا تبدیل نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آرامش در بازار مرغ کرمان
  • دولت برای کاهش تلفات جاده ای طرح ۲ فوریتی ارائه دهد
  • هیأت قرآنی صدیقه کبری(س) روستای داش‌تپه‌ ماه رمضان هرشب مجلس دارد
  • جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در روستای سرمازغ هرمزگان
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم حضرت رقیه (س)
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • تعطیلات نوروزی در قبله تهران
  • طرح تکریم ایتام در بخش سندرک برگزار شد