Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، روستای لایین منطقه‌ی ییلاقی ۳۰ کیلومتر آن طرف‌تر از شمال شرق کلات قرار گرفته است و دارای رودخانه‌ای پر آب می‌باشد که مزارع روستا‌های مابین لایین کهنه تا سنگ دیوار را سیراب می‌کند.   این منطقه دارای آب و هوای معتدل کوهستانی می‌باشد و وجود آب فراوان آن را به سرزمینی سبز تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اوج زیبایی این منطقه در اردیبهشت موسم شکفتن شقایق‌های وحشی می‌باشد که فرشی از گل‌های شقایق بر روی زمین گسترده می‌شود، دیدن این منظره روح هر انسانی را نوازش می‌کند.   در این منطقه روستا‌های خوش آب و هوای دیگری با تنوع گیاهی بسیار زیاد و مزارع شالی کاری شده از قبیل روستای چهارراه، سینی کهنه، بابا رمضان، سنگ دیوار، لایین کهنه و لایین نو وجود دارد که روستای سنگ دیوار در ۵۰۰ متری مرز ایران و ترکمنستان قرار گرفته است.

همچنین در این منطقه برنج کاری رونق فراوان دارد و کیفیت برنج‌های آن معروف می‌باشد، به این منطقه لقب نگین هزار مسجد داده شده است.   صدای روان رودخانه، گوش را می‌نوازد وآرامشی بی‌بدیل را با خودش به ارمغان می‌آورد. صبحگاه مناظر سرسبز وکوه‌های پوشیده از درختان سرو خودنمایی می‌کنند و چه‌کسی است که از زیبایی رشته‌کوه‌های هزارمسجد به وجد نیاید؟! باغ‌های گردو و سیب، روستا را در بر گرفته‌اند و زیبایی‌اش را تکمیل کرده‌اند.               انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طبیعت گردی جاذبه های گردشگری کلات نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صهیونیست: جنگ منطقه‌ای بعید نیست

در شرایطی که تل‌آویو در شوک عملیات ویرانگر «وعده صادق» به سر می‌برد، وزیر مهاجرت رژیم صهیونیستی گفت این رژیم وقوع جنگ منطقه‌ای را بعید نمی‌داند.

به گزارش مشرق، اوفیر سوفر، وزیر مهاجرت رژیم صهیونیستی گفت: ما وقوع جنگ منطقه‌ای را بعید نمی‌دانیم. ما در مقابل واقعیتی هستیم که بعد از حمله ایران نمی‌توان آن را قبول کرد و باید این معادله را تغییر بدهیم.

به نقل از معاریو، وی گفت: ما باید تمام اصولی را که درباره «مفهوم امنیت» در اسرائیل قبل از هفتم اکتبر داشتیم، بررسی کنیم.

بامداد یکشنبه، سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از جمله شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی در عملیات «وعده صادق» و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • کهنه سربازان دفاع مقدس: ۱۶۰۰ میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: 1600 میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • چرا ایران در حمله به سرزمین‌های اشغالی «نقب» را هدف قرار دارد؟ +عکس
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است
  • سفر وزیر خارجه آلمان به سرزمین‌های اشغالی برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها
  • وزیر صهیونیست: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • ◄ زیان دهی راه آهن به دلیل ضعف مدیریت و کهنه بودن ناوگان ریلی
  • هشدار مکزیک به شهروندانش؛ اسرائیل را ترک کنید
  • آبشار زیبای آبریز دشمن‌زیاری پذیرای گردشگران
  • راهبرد تحمیل رنج