Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بنیاد شهید گفت: دشمنان توطئه پیچیده‌ای برای نابودی اسلام به دست تکفیری‌ها داشتند و حاج قاسم این توطئه را نقش بر آب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیماز کرمان، سعید اوحدی صبح امروز در آیین امضای تفاهم‌نامه تامین زمین، ساخت مسکن برای 2 هزار ایثارگر، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی برای هزار و 200 ایثارگر و ساماندهی گلزارهای شهدای زیر 10 مزار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: خدا را شاکریم که همزمان با هفته دفاع مقدس توفیق زیارت مزار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای مدفون در گلزار شهدای کرمان نصیبمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از خدا می‌خواهیم توفیق شناخت شهدا را که گنجینه الهی هستند به ما ارزانی کند گفت: در آستانه اربعین حسینی هستیم و در طول تاریخ اسلام اتفاقات زیادی رخ داده که تأمل در آن می‌تواند سرنوشت انسان را به خوبی رقم بزند.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس عظمتی در رشد و تعالی انسان‌ها به وجود آورد که با هیچ پدیده دیگری قابل قیاس نیست افزود: دفاع مقدس بستری برای رشد و تعالی انسان‌ها شد و رزمندگان با تاسی از عاشورا در جبهه‌ها حضور یافتند.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری تاکید کرد: از تحریف وقایع دفاع مقدس باید جلوگیری کرده و این وقایع را به زیبایی برای نسل جوان جامعه تبیین کرد.

اوحدی با بیان اینکه در ایام ورود اسرای کربلا به شهر شام هستیم افزود: نقش حضرت زینب کبری (س) در جلوگیری از تحریف وقایع عاشورا بی‌نظیر است و امروز باید زینب‌وار وقایع دفاع مقدس را بازگو کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز بعد از گذشت هزار و 400 سال همچنان عاشورا منشاء تحول بشریت است مرهون روایتگری حضرت زینب (س) است گفت: تکفیری‌ها هجمه سنگینی برای ریشه‌کنی آثار اهل بیت (ع) در عراق داشتند و حاج قاسم تلاش زیادی کرد تا راه اهل بیت (ع) زنده بماند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه جمع کثیری از اقصی نقاط دنیا به حاج قاسم لبیک گفتند و در دفاع از حریم اهل بیت (ع) همراه او شدند افزود: حاج قاسم کار بزرگی را انجام داد و برای همیشه تاریخ مرهون زحمات او و همرزمانش در دفاع ازحرم هستیم.

وی با اشاره به اینکه داعش به‌دنبال خلافت و حکومت در دنیا بوده و اسلام بهانه‌ای برای رسیدن به اهداف شوم بود ادامه داد: 80 درصد خاک سوریه اشغال شده بود اما حاج قاسم در آن طرف مرزها در عراق و سوریه به کمک مسلمانان و شیعیان رفت و با تشکیل جبهه مقاومت تکفیری‌ها را شکست داد.

سازمان بنیاد شهید و استانداری کرمان تفاهم‌نامه تامین مسکن و اشتغال ایثارگران را امضا کردند رئیس سازمان بنیاد شهید در کرمان: دانش‌آموزان ما باید به مکتب سلیمانی تاسی کنند زنگ "ایثار و شهادت" در جوار مزار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نواخته شد

اوحدی با بیان اینکه دشمنان توطئه پیچیده‌ای برای نابودی اسلام داشتند و حاج قاسم کار خیلی بزرگی در دفع این توطئه انجام داد تصریح کرد: شهدا از زمان خود جلوتر بودند و روح بلند آنها آنقدر عظمت پیدا کرد که جسم آنها توانایی این روح را نداشت و پرواز کرد.

وی با اشاره به اینکه شهدا و جانبازان حق بزرگی بر گردن ما دارند گفت: با هیچ کاری نمی‌توانیم قدردان زحمات ایثارگری شهدا و رزمندگان و خانواده‌های آنها باشیم.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه خدمت به خانواده ایثارگران و شهدا در حقیقت تلاش برای راضی کردن وجدان خودمان است وگرنه آنها هیچ نیازی به ما ندارند افزود: هر چه داریم مرهون و مدیون شهدا و خانواده‌های شهدا است.

انتهای پیام/511/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان رئیس سازمان بنیاد شهید تکفیری ها حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی، در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه) این شورا سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس را گرامی داشت و اظهار کرد: این اتفاق که در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب رخ داد و اتفاقاتی مانند آن که به اشکال مختلف تکرار شده کینه‌توزی آمریکا با ایران اسلامی را بر همگان ثابت کرده است.   وی خاطرنشان کرد: البته شکست‌های مکرر آمریکا از ملت بزرگ ایران تاییدکننده این حقیقت است که اگر ملتی برای خدا قیام کند، قدرت‌های استکباری هرگز نمی‌توانند آن را شکست دهند.   دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه ماجرای طبس یکی از بزرگترین شکست‌های توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران است و از معجزه‌های بزرگ عصر حاضر برای اهل عبرت به حساب می‌آید، گفت: واقعه این روز، تذکری برای اثبات قدرت لایزال الهی و سستی مکر و حیله دشمنان خداست.   وی در ادامه به متولیان فرهنگی و رسانه‌ای کشور توصیه کرد تا برای آشنایی جوانان با تاریخ انقلاب برنامه‌ریزی کنند و اظهار داشت: ماجرای طبس یکی از اتفاقات مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید در عرصه داخلی و بین‌المللی و به جهانیان معرفی شود.   آیت‌الله جنتی همچنین به حسب روز منتسب به وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به بیان سخنی از امام هادی (ع) که خطاب به ایشان بود، مبنی بر اینکه «انت ولینا حقاً؛ تو دوست‌دار و یاور حقیقی ما هستی» پرداخت و عنوان کرد: این توصیف از زبان امام معصوم نشانگر جایگاه برجسته این بزرگوار است.   وی یادآور شد: حضرت عبدالعظیم (ع) در دورانی بسیار سخت و پرمخاطره برای گسترش معارف ناب اسلام مجاهدت کردند و از این جهت، الگویی مناسب در عرصه جهاد تبیین هستند.   دبیر شورای نگهبان در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص هفته کار و کارگر که از امروز آغاز می‌شود، گفت: در فرهنگ متعالی اسلام، کار و تلاش یک ارزش است و این موضوع باید در جامعه ما نمود بیشتری داشته باشد.   وی تاکید کرد: در جنگ اقتصادی بزرگی که دشمنان علیه مردم ایران به راه انداخته‌اند، کارگران، مدافعان صف مقدم هستند و مشارکت باانگیزه این قشر شریف، حقیقتاً دفاع مقدس از عزت ملی و لازمه شکست نقشه‌های ناجوانمردانه دشمنان است.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود