Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه تلویزیونی روستا تی وی که در راستای شعار سال افتتاح شد، سعی دارد تا با نمایش زیبایی‌های زندگی و آداب‌ و ‌رسوم روستاییان و با محوریت «فرهنگ روستا» به تولید برنامه‌ها و محتوای جذاب بپردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط‌عمومی روستا تی‌وی،  شبکه تلویزیونی  روستا تی وی که  به تازگی راه اندازی شده در تلاش است تا با کنار زدن محدودیت‌های زمانی و مکانی و با نگاهی نو؛ زیبایی‌های زندگی و آداب‌ و ‌رسوم و سبک زندگی روستاییان را در حوزه های فرهنگی، گردشگری، اجتماعی، اقتصادی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به تصویر در آورد.

 

در اساس‌نامه و راهبرد اساسی این شبکه تلویزیونی؛ ارائه برنامه‌ها و محتوای جذاب متناسب با دیدگاه روز و با محوریت «فرهنگ روستا» ، «آموزش» ، «اقتصاد روستا» و «سبک زندگی» و ... تعریف شده است.

گسترش فناوری های نوین در عرصه کسب و کارهای روستایی و اقتصاد پایدار، نمایش ظرفیت هایی اقتصادی، اجتماعی و ... موجود در روستاها، طراحی یک سیستم تلویزیون اینترنتی برای روستاها و تجمیع محتوا پراکنده تولید شده با موضوع روستا در فضای مجازی از دیگر اهداف این شبکه تلویزیونی به شمار می رود

 

توجه ویژه به مخاطبان به‌عنوان ذی‌نفعان اصلی، همکاری همه‌جانبه و حرفه‌ای با تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان محتوا در سینما و تلویزیون، توجه به نیروهای جوان و پرانگیزه و حمایت از استعدادهای کمتر دیده شده در حوزه برنامه‌سازی و ایده‌پردازی از اهداف جدی  شبکه اینترنتی روستا TV است.

 

گفتنی است؛ این شبکه تلویزیونی در راستای شعار "رونق و جهش تولید" و با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و زیر نظر پارک علم و فناوری و مرکز رشد و با مجوز رسمی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی و سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر راه‌اندازی و اجرا شد و قرار است که افتتاح رسمی این شبکه 23 مهرماه آغاز شود..

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: افتتاح شبکه تلویزیونی روستا تی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه تلویزیونی سپاه کردستان افتتاح شد

گروه تلویزیونی سپاه بیت‌المقدس استان به منظور انعکاس فعالیت‌های سپاه و بسیج در کردستان افتتاح شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070070 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه
  • گروه تلویزیونی سپاه کردستان افتتاح شد
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی
  • از آموزش و اقتصاد تا فرهنگ و سبک زندگی با پدیده‌ بلاگری
  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
  • اعلام پربیننده ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز