Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه نقش کلیدی در بلوکه کردن فرایند پیوستن مهاجم اروگوئه‌ای این تیم به اتلتیکومادرید دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که برخی رسانه‌های اسپانیایی از توافق لوئیس سوارس با باشگاه بارسلونا برای فسخ قراردادش به منظور پیوستن به تیم فوتبال اتلتیکومادرید خبر داده‌اند، اکنون خبر می‌رسد که رئیس باشگاه بارسلونا نمی‌خواهد مهاجم اروگوئه‌ای آبی‌واناری‌ها را به طور رایگان در اختیار یکی از رقبای اصلی کاتالان‌ها قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش سایت «بارسا یونیورسال»؛ خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا فرایند پیوستن سوارس 33 ساله به روخی‌بلانکو را بلوکه کرده است. بر اساس این گزارش، بند توافقی در قرارداد این مهاجم اروگوئه‌ای با بارسا وجود دارد که او نمی‌تواند در صورت جدایی از جمع آبی‌واناری‌ها راهی تیم‌هایی همچون رئال مادرید، منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن شود.

در این لیست نامی از باشگاه اتلتیکومادرید نبوده است اما بارتومئو نمی‌خواهد سوارس را به عنوان بازیکن آزاد تقدیم به یکی از رقبای اصلی بارسلونا یعنی روخی‌بلانکو کند. رئیس باشگاه بارسلونا به همین خاطر هنوز توافقنامه فسخ قرارداد سوارس را امضا نکرده و از اعضای هیئت مدیره باشگاه خواسته تا نام اتلتیکومادرید را هم به تیم‌هایی که سوارس نمی‌تواند پس از جدایی از بارسلونا به آنها ملحق شود، اضافه کنند.

برخی رسانه‌های اسپانیایی از توافق شخصی لوئیس سوارس با اتلتیکومادرید خبر داده‌اند و گفته‌اند و او قراردادی دو ساله با این باشگاه مادریدی امضا خواهد کرد. سوارس که پس از 6 فصل حضور در بارسلونا در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد، اخیراً بحث پیوستنش به یوونتوس هم مطرح بود، اما این باشگاه ایتالیایی اعلام کرد برنامه‌ای برای جذب مهاجم پیشین لیورپول ندارد.

ولورهمپتون در آستانه خرید مدافع بارسلونا

 «رادیو کاتالونیا» هم خبر داد که سوارس 33 ساله پذیرفته در ازای دریافت بخشی از دستمزد سال پایانی قراردادش با بارسلونا، قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کند. حتی گفته می‌شود او روز گذشته (دوشنبه) با هم‌تیمی‌هایش در بارسا خداحافظی کرده است.

سوارس در این مدت در 283 بازی برای کاتالان‌ها به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 198 گل، آمار 109 پاس گل را هم از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز بارسلونا اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز بارسلونا باشگاه بارسلونا رئیس باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار در رم قهرمان بوندسلیگا شد!

به گزارش "ورزش‌سه"، فصل گذشته بود که آزمون پس از سال‌ها حضور در فوتبال روسیه و درخشش در روبین کازان، روستوف و زنیت سرانجام به یکی از پیشنهادات خود پاسخ مثبت داد و به بایر لورکوزن پیوست.
در زمان پیوستن ژابی آلونسو به بایرلوزکوزن این تیم در رده هفدهم جدول رده بندی برای فرار از سقوط می‌جنگید و آزمون یکی از خریدهای سیوانه بود که نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و درنهایت جای خود را به ستاره اسپاینایی سابق رئال مادرید، بایرن مونیخ و لیورپول داد.

در پایان فصل باشگاه لورکوزن که قراردادی بلندمدت با آزمون امضا کرده بود، با پیوستن این مهاجم به صورت قرضی به رم موافقت کرد و حالا در سالی که آزمون در ترکیب رم به میدان می‌رود، با توجه به اینکه همچنان بازیکن باشگاه آلمانی به شمار می‌رود و این باشگاه توانسته با ژابی آلونسو به اولین قهرمانی تاریخ خود در بوندسلیگا دست پیدا کند، قهرمانی ثبت شده به نام آزمون هم نوشته می‌شود. 
آزمون علاقه زیادی به ادامه حضور در باشگاه رم دارد و باید دید پس از پایان دوره مصدومیت و در پایان فصل چه تصمیمی برای آینده مسیر حرفه ای خود در پیش خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • الخلیفی ستاره امروز پی‌اس‌جی (عکس)
  • سردار در رم قهرمان بوندسلیگا شد!
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • فراخوان پیوستن هنرمندان به پویش مردمی وعده صادق
  • خط‌ونشان اتلتیکومادرید با شکست شگفتی ساز
  • پیروزی اتلتیکو بر ژیرونا؛ سلام به سهمیه اروپا
  • اتلتیکومادرید برد و به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک‌تر شد
  • واکنش ترامپ به تنش میان ایران و اسرائیل
  • توزیع ۲۲ هزار تن نهاده دامی میان عشایر کشور
  • ترامپ: تنش‌های میان ایران و اسرائیل می‌تواند به جنگ‌جهانی منجر شود