Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@13:25:25 GMT

راکیتیچ: نه با مسی، نه با سوارز دوست صمیمی نبودم

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۰۶۷۷

راکیتیچ: نه با مسی، نه با سوارز دوست صمیمی نبودم

ایوان راکیتیچ که بعد از شش سال بارسا را ترک کرده و به تیم سابقش سویا بازگشته می‌گوید در بارسلونا هرگز با لیونل مسی و لوئیس سوارز دوست صمیمی نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ ستاره 32ساله کراوات بعد از شش سال حضور در نوکمپ امسال تابستان این تیم را ترک کرده و با قراردادی به ارزش کمتر از آنچه انتظار می‌رفت به باشگاه سابق خود سویا پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حالا در یک مصاحبه می‌گوید در تمام سالهای حضورش در بلوگرانا با لیونل مسی و لوئیس سوارز رفاقت صمیمی نداشته و دوست صمیمی آنها نبوده.

 

پیشتر شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه راکیتیچ با مسی و سوارز رابطه خوبی ندارد. راکیتیچ با اینکه اذعان می‌کند دوست صمیمی مسی و سوارز نبوده ولی می‌گوید برای آنها احترام قائل است و هرگز به آنها بی احترامی نکرده و نخواهد کرد.

 

 

راکیتیچ در گفتگو با ال دسمارک گفت: " رابطه من نه با مسی و نه با سوارز هرگز در حد رفاقت صمیمی نبود. وقتی در تیمی هستید که یک گروه 23 یا 24 نفره بازیکن دارد دوست صمیمی شدن با همه سخت می‌شود".

 

ستاره کروات در ادامه گفت: " صمیمی ترین دوستان من در فصل گذشته آندرس اینیستا، تراشتگن، پرینس بواتنگ و جونیور فیرپو بودند. ولی من چه برای مسی و چه برای سوارز احترام قائلم. آنها شش سال هم تیمی من بوده اند و بازیکنان خیلی مهمی هستند. من با آنها تا جایی که لازم بود رابطه خوبی داشتم و احترام می گذاشتم. همه ما در دوران قرنطینه کرونا خیلی به هم نزدیک شدیم و حکم همسایه را پیدا کردیم. در نهایت از رفتاری که در همه این سالها با ما داشتند سپاسگزارم".

 

 

راکیتیچ درباره خداحافظی اش با تیم ملی کرواسی هم گفت: " خداحافظی با تیم ملی سخت‌ترین تصمیم دوران فوتبالی من بود. ولی احساس می‌کردم زمان آن رسیده که این تصمیم را بگیرم. من از تک تک بازیهایی که با پیراهن تیم ملی کشورم داشتم لذت بردم و خاطرات فراموش نشدنی جام جهانی برای همیشه بهترین خاطرات زندگی من خواهد بود".

 

 

لیونل مسی بارسلونا ایوان راکیتیچ لوئیس سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا ایوان راکیتیچ لوئیس سوارز دوست صمیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه خزانه‌دار فتحعلی‌شاه به دختر گلش! | تصاویر

همشهری آنلاین _ فرزین شیرزادی : باغ فردوس و این عمارت باشکوه، محل زندگی عصمت‌الدوله و دوست‌محمدخان معیرالممالک بود. به اشتباه بسیاری از افراد فکر می‌کنند که ناصرالدین‌شاه پس از ازدواج دخترش با دوست‌محمدخان این عمارت را به عنوان هدیه ازدواج به آنها بخشیده اما در این ویدئو با هویت تاریخی این خانه آشنا می‌شوید.

اجرا : فاطمه لباف

فیلمبردار : مونا فاضلی

تدوین : مسعود ساکی

کد خبر 840886 برچسب‌ها سفر - گردشگری خبر مهم همشهری محله تهران

دیگر خبرها

  • هدیه خزانه‌دار فتحعلی‌شاه به دختر گلش! | تصاویر
  • کدام دعا به اجابت می رسد؟
  • همکاری سازمان بنادر با نیروی دریایی صمیمی بوده است
  • نشست صمیمی آیت‌الله فلاحتی با شعرای گیلان برگزار شد
  • اجرای پویش قرآن دوست
  • فیلم| ابراهیم رئیسی، دوست دارد چه کسی رئیس مجلس شود؟
  • (ویدیو) ابراهیم رئیسی، دوست دارد چه کسی رئیس مجلس شود؟
  • ضیافت افطاری ایتام قم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) برگزار شد
  • دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان
  • مهران رجبی: کاش معروف نبودم