Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در ابتدای جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: ۴۰ سال پیش در  ۳۱ شهریور ماه توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان «روز جهانی صلح» نام‎گذاری شد و مصادف شدن این روز با تهاجم ارتش بعثی صدام برای تحمیل یک جنگ به ایران باعث شده که همه ایرانیان و جهانیان این روز را گرامی بدارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری افزود: متاسفانه یکی از مسائلی که در فرهنگ و تاریخ معاصر ما بروز یافته است، مقدس کردن جنگ و نادیده گرفتن صلح است. چیزی که اخیرا مقام معظم رهبری نیز ضمن سخنان خود متذکر شدند.

هاشمی  ادامه داد: دفاع ملت ایران در جنگ تحمیلی عملی صلح‌جویانه بود و نه رفتاری جنگ‌طلبانه و این عملکرد به موفقیت هم رسید و صلح پایداری که هنوز پس از ۳۰ سال شاهدش هستیم را به وجود آورد.

کد خبر 551334

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس

به‌منظور گرامیداشت و قدردانی از تمامی رزمندگان، جانبازان و شهدای جنگ تحمیلی ایران و عراق مراسم‌ها و یادبودهای متعددی درسراسر کشور به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌گردد. بنابراین، در چنین روزهایی شاهد انواع طرح بنر دفاع مقدس مانند پوستر دفاع مقدس و دکور دفاع مقدس در سطح خیابان‌های شهر و مراسم‌های مختلف هستیم که هرکدام به‌نحوی، به این موضوع پرداخته‌اند. در طراحی و ایجاد انواع طرح‌های گرافیکی مربوط به هفته دفاع مقدس و یادواره شهدا، انواع طرح‌های لایه باز و فایل‌های گرافیکی قابل سفارش هستند که به‌صورت حرفه‌ای آماده می‌شوند و با طراحی مناسبی که دارند، برای مراسمات و یادبود شهدا گزینه خوبی خواهند بود که در ادامه به معرفی بهترین‌های آن‌ها برای دانلود و سفارش می‌پردازیم.

ویژگی بهترین طرح‌های بنر برای پس زمینه دفاع مقدس

وقتی به هفته دفاع مقدس نزدیک می‌شویم، تقاضای دانلود و سفارش بنر و پوستر خام دفاع مقدس برای بکگراند و طراحی دکور مراسم دفاع مقدس نیز افزایش می‌یابد که در طرح‌ها و رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی به‌صورت فایل و طرح لایه باز دفاع مقدس به فروش می‌رسند.

در طراحی بنرهای مناسبتی به‌ویژه مراسمات مربوط به بنر هفته دفاع مقدس و یادواره شهدا از یک طراحی خوب و باکیفیت انتظار داریم که ویژگی‌های زیر را دارا باشد:

رنگ‌بندی مناسب

در طراحی بنر دفاع مقدس، یکی از نکات حیاتی و اساسی، رنگ‌بندی است. شهدا نماد دفاع از سرزمینمان هستند؛ بنابراین، استفاده از رنگ قرمز به‌عنوان یکی از رنگ‌های اصلی و حیاتی این لوگو بسیار مهم است. علاوه‌بر‌این، رنگ سبز و رنگ سفید نیز به‌عنوان رنگ‌های دیگری در این لوگوها و بنرها به‌‌کار می‌روند.

حروف و فونت زیبا و مناسب

در طراحی بنر لایه باز دفاع مقدس، یکی از نکات حیاتی دیگر استفاده از فونت‌های مناسب است. فونت نستعلیق به‌عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای نوشتار روی این بنرها شناخته می‌شود. نرم‌افزارهایی که برای طراحی این نوع لوگوها استفاده می‌شود، برنامه‌های به‌روز و پیشرفته‌ای هستند که جلوه خط را به زیبایی نشان می‌دهند.

سادگی و تاثیرگذاری

بنر دفاع مقدس که شکل‌های پیچیده دارند، معمولا توانایی جلب ‌توجه افراد را ندارند. درحقیقت، سادگی اولین چیزی است که به ذهن افراد خطور می‌کند و آن‌ها را به ‌خود جلب می‌کند. بنابراین، طراحان لوگو و دکور هفته دفاع مقدس باید این نکته را درنظر داشته باشند و بهترین طراحی را با توجه به نظر مشتری انجام دهند. اما درعین سادگی، باید به تاثیرگذاری بنر خام دفاع مقدس نیز توجه کرد؛ چراکه طراحی‌های پیچیده نمی‌توانند به‌ خوبی توجه افراد را به خود جلب کنند. بنابراین، توازن بین سادگی و تأثیرگذاری در طراحی بهترین طرح‌های گرافیکی بسیار مهم هستند.

اندازه و سایز استاندارد پوستر دفاع مقدس

در طراحی بنر دفاع مقدس، اندازه و سایز لوگوها نیز یکی از نکات بسیار حیاتی است. استفاده از اندازه و سایز استانداردهای مشخص‌شده برای بنر خام دفاع مقدس بسیار اهمیت دارد و باید به آن دقت شود. برخی از لوگوها و بنرها براساس استانداردهای لازم تولید نمی‌شوند، که درنتیجه زمانی‌که آن‌ها را در اندازه بزرگ نصب می‌کنید، تصویر به‌‌ خوبی نشان داده نمی‌شود. بنابراین، استفاده از بهترین نرم‌‌افزارها و سیستم‌های طراحی ضروری است که کیفیت لازم را برای تولید لوگوها، بنرها و پوسترها فراهم کنند.

 

دانلود نمونه طرح قابل ویرایش پوستر هفته دفاع مقدس – طرح دات آی آر

 

نمونه طراحی‌های بنر پس زمینه دفاع مقدس

در طراحی گرافیکی طرح لایه باز دفاع مقدس که امکان ویرایش و ادیت آن‌ها هر زمان که خواستید وجود دارد، از لوگوها، نمادهای مذهبی، رنگ‌ها و طرح‌های تاثیرگذار و مناسبی استفاده می‌شود که بسته به نیاز خود، در هر مکان و محیطی که بخواهید می‌توانید نصب کنید یا در فضای اینترنت استفاده نمایید.

ازجمله محبوب‌ترین طرح‌های گرافیکی که برای بنر دفاع مقدس و پوستر لایه باز هفته دفاع مقدس پیشنهاد می‌کنیم، شامل:

عکس شهدا در قسمت‌هایی از بنر قرار می‌گیرد و می‌توانید مکان برگزاری همایش را نیز در قسمت پایینی بنر هفته دفاع مقدس اضافه کنید. برای این مدل طراحی گرافیکی، به نرم‌افزارهای ادیت و فتوشاپ نیاز داریم.

در بنر دفاع مقدس می‌توان از نمادهایی مثل سنگر، پلاک، کلاه شهیدان و... استفاده کرد و عکس هر شهید را در گوشه‌هایی از تصویر با طراحی خاص قرار داد.

استفاده از رنگ قهوه‌ای که نشانه خاک و دفاع از وطن است، در پوستر خام دفاع مقدس و دکور هفته دفاع مقدس بسیار استفاده می‌گردد.

در طراحی برخی بنرها می‌توان از رنگ‌های سبز و قرمز و سفید استفاده کرد که نمادی از پرچم کشور هستند. همچنین، خط نستعلیق در این بنرها می‌تواند بر زیبایی و تاثیرگذاری آن‌ها بیفزایند.

برای مراسم یادبود شهدا، می‌توان اسم شهید مورد نظر را با طراحی خاص قاب گرفت. استفاده از رنگ آبی در این مدل از بنر لایه باز دفاع مقدس، نشانه‌ای از آسمانی بودن شهداست.

برای پوسترهایی که در مراکز اداری و دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، استفاده از متن‌های تاثیرگذار با خط نستعلیق و رنگ‌های قرمز و مشکی بسیار مناسب هستند.

 

طرح لایه باز گرامیداشت هفته دفاع مقدس جهت چاپ پلاکارد – tarh.ir

 

دانلود بهترین طرح‌های گرافیکی بنر دفاع مقدس

طرح‌های لایه‌ باز هفته دفاع مقدس شامل موارد مختلفی هستند. این موارد شامل طرح بنر بزرگداشت شهدای دفاع مقدس و طرح بنر گرامیداشت هفته دفاع مقدس می‌شوند. این طرح‌ها در ابعاد مختلفی مانند طرح بنر هفته دفاع مقدس ، طرح پوستر دفاع مقدس، طرح پلاکارد دفاع مقدس، طرح بیلبورد دفاع مقدس، طرح لمپوست دفاع مقدس، طرح استند و بنر ایستاده دفاع مقدس طراحی می‌شوند؛ بسته به سلیقه و نیاز خود یا سازمان مورد نظر، هرکدام را که انتخاب کنید، می‌توانید به‌راحتی ثبت سفارش و دانلود نمایید.

طرح بنر دفاع مقدس در سطح شهر جهت تبریک هفته دفاع مقدس به‌صورت پوستر، پلاکارد، بیلبورد، لمپوست، استند و بنر ایستاده نیز استفاده می‌گردد. همچنین، سازمان‌ها و اداره‌های محتلف جهت تبریک هفته دفاع مقدس از پوستر، استند و پلاکاردهای مربوطه برای ورودی ساختمان استفاده می‌کنند که جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بسیار مناسب هستند.

اگر به‌دنبال سفارش بنر خام هفته دفاع مقدس جهت طراحی دکور دفاع مقدس به‌شکل حرفه‌ای هستید، انواع طرح‌های دفاع مقدس توسط طراحان طرح دات آی آر به‌صورت کاملا لایه ‌باز طراحی و در دسترس متقاضیان قرار گرفته است. طرح لایه ‌باز و بنر دفاع مقدس با کیفیت بالا طراحی شده و شامل تصاویر شهدا، رزمندگان و المان‌های مربوط به جنگ و تایپوگرافی دفاع مقدس هستند که نمونه‌های آن‌ها را می‌توانید در این سایت به نشانی tarh.ir مشاهده فرمایید.

 

دیگر خبرها

  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه