Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@11:19:06 GMT

شباهت عجیب این دوستان قدیمی!

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۰۷۳۹

شباهت عجیب این دوستان قدیمی!

باید منتظر ماند و دید رحمتی و نویدکیا روزهای رویایی دوران بازیگری شان را تکرار خواهند کرد یا اینکه حق با منتقدان آنهاست که معتقدند آنها نباید به این زودی وارد چالش سخت مربیگری در سطح اول فوتبال ایران می شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم های شهرخودرو و سپاهان با تساوی در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فاصله یک هفته مانده به پایان این مسابقات از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو تیم که با سرمربیان جدید خود پای به این رقابت‌ها گذاشته بودند شباهت‌های جالبی با همدیگر دارند. 

سیدمهدی رحمتی که به صورت کاملا غیرمنتظره و بدون هیچ تجربه‌ای سرمربیگری تیم شهرخودرو را برعهده گرفت در اولین تجربه خود باید در مسابقات لیگ قهرمانان به میدان می‌رفت. آن هم در شرایطی که نه تنها نمی‌توانست از بازیکنان جدید خود استفاده کند بلکه دو مهره اصلی خود را هم از دست داده بود. علاوه  بر این آقای سرمربی هم نمی‌توانست از روی نیمکت تیمش را هدایت کند و باید از روی سکوها برای شهرخودرو مربیگری می‌کرد. رحمتی در 3 دیداری که سرمربیگری شهرخودرو را برعهده داشت، 2 شکست مقابل شباب الاهلی را تجربه کرد و یک امتیاز هم از الهلال عربستان گرفت اما تیمش در هیچ کدام از این دیدارها موفق به گلزنی نشد. در نهایت هم شهرخودرو با این نتایج در فاصله یک هفته مانده تا پایان مسابقات مرحله گروهی از این رقابت‌ها حذف شد.

رحمتی و نویدکیا که روزهای خاطره‌انگیزی را از خود در ذهن هواداران فوتبال در مستطیل سبز ساخته‌اند و در مقطعی در سپاهان با یکدیگر همبازی بوده‌اند، تا به اینجای کار نتوانسته‌اند نتایج قابل قبولی کسب کنند که البته هنوز زود است که بخواهیم درباره آنها قضاوت کنیم  اما این دو سرمربی جوان و باانگیزه امیدوارند تا در ادامه راه سرمربیگری خود بتوانند نتایج خوبی را همراه با شهر خودرو و سپاهان کسب کنند چراکه هر دو سرمربی جوان با قراردادی سه ساله وارد جرگه مربیان شده‌اند و مسیر پر پیچ و خم و طولانی در انتظار خود می‌بینند.

باید منتظر ماند و دید رحمتی و نویدکیا روزهای رویایی دوران بازیگری شان را تکرار خواهند کرد یا اینکه حق با منتقدان آنهاست که معتقدند آنها نباید به این زودی وارد چالش سخت مربیگری در سطح اول فوتبال ایران می شدند. گذر زمان و عملکرد رحمتی و نویدکیا در لیگ بیستم می کند حق با منتقدان این دو ستاره سابق فوتبال است یا نه. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیدمهدی رحمتی محرم نویدکیا رحمتی و نویدکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شباهت باورنکردنی: ملاقات بلینگام با بدلش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز به زمین مایورکا رفته بود و در نهایت توانست با یک گل برنده شود. جود بلینگام در این بازی فیکس بود و یک ضربه او نیز تیر خورد. ستاره انگلیسی در نیمه دوم از زمین خارج شد.

پیش از شروع بازی و زمانی که بازیکنان رئال برای گرم کردن وارد زمین شده بودند، جود بلینگام صحنه ای را دید که باورش نمی شد. دنیل کاستیا، قهرمان دو و میدانی اسپانیا، از هواداران مایورکاست و او نیز در ورزشگاه حضور داشت. 

کاستیا به خاطر شباهت زیادش به جود بلینگام نیز معروف است و بازی دیروز بهانه خوبی برای ملاقاتش با ستاره انگلیسی بود. او به نیمکت رئال نزدیک شد و بلینگام با دیدن او خنده اش گرفت. این دو به گرمی باهم دست دادند و جالب اینکه کاستیا از جود خواست در بازی برابر تیم محبوبش گل نزند.

دیگر خبرها

  • ۳ سریالی که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • ۳ سریال تاریخی کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان
  • حرفهای خواندنی محمد ربیعی از روز عجیب یادگار
  • صحنه ها و اتفاقات عجیب در دنیای فوتبال / فیلم
  • محرم در اهواز به دنبال رکورد ساکت الهامی!
  • از نویدکیا تا مورایس؛ تعصب بهتر است یا تجربه؟!
  • شباهت باورنکردنی: ملاقات بلینگام با بدلش (عکس)
  • از نویدکیا تا مورایس؛ مقایسه تعصب و تجربه