Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@09:21:19 GMT

هر شهید باید یک نایب از مساجد داشته باشد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۰۷۴۶

هر شهید باید یک نایب از مساجد داشته باشد

سردار سلیمانی گفت:اگر خدا بخواهد می خواهیم با استفاده از ظرفیت های مساجد برای هر شهید یک نایب انتخاب شود.

سردار «یعقوب سلیمانی» در گفتگو با خبرنگار اجمتماعی خبرگزاری شبستان درباره سه شنبه های تکریم گفت: نگاهی در نهاد فرهنگی داریم که باید برنامه های ما دارای نوآوری و خلاقیت باشد. یکی از این برنامه های «سه شنبه های تکریم» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ما در مساجد امام جماعت داریم و جغرافیای مساجد هم به گونه ای است که در محله ها شهدای گرانقدر وجود دارند.

 

وی ادامه داد:با امام جماعت ها صحبت کرده ایم و مساجد برای این موضوع ساماندهی شده اند که هر امام جماعت از خانواده های شهدای محله های که در جوار مساجد هستند تکریم کنند.

 

سردار سلیمانی بیان کرد: اگر خدا بخواهد می خواهیم با استفاده از ظرفیت های مساجد برای هر شهید یک نایب انتخاب شود.

 

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در مساجد اثر گذار است گفت: برخی از خانواده های شهدا تغییر مکان و آدرس داده اند، یک سامانه ای در حال راه اندازی داریم که بتوانیم این موارد را شناسایی کنیم و آن ها را مورد تکریم قرار دهیم.

 

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه باید از بسیاری از خانواده شهدا تکریم صورت گیرد گفت: نباید این تکریم ها جنبه ترحم داشته باشند باید عمیق باشد و می خواهیم بسترسازی های لازم   صورت گیرد.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن