Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین دوره مسابقات دوومیدانی شرکت های کشور یادواره سردار شهید سلیمانی، از تاریخ سوم مهرماه در پیست دوومیدانی ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می شود.

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا تاج فیروز مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی، به جزئیات برگزاری این مسابقات پرداخت و گفت: اولین دوره مسابقات ملی دوومیدانی شرکت های کشور به همت شرکت اشتاد سازه و به میزبانی تربیت بدنی آستان قدس رضوی در مدت دو روز در پیست تارتان دوومیدانی ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، این مسابقات را انتخابی رقابت جهانی دوومیدانی ۲۰۲۱ آتن اعلام کرد و با بیان اینکه این مسابقات به تفکیک بخش بانوان و آقایان برگزار می شود، افزود: ۱۲۰ نفر از آقایان و ۶۰ نفر از بانوان  در روزهای سوم و چهارم مهر در شهر مشهد با هم به رقابت می پردازند.

تاج فیروز اضافه کرد: مسابقات دوی صحرانوردی و امدادی آقایان همزمان با صبح روز پنجشنبه، سوم مهر در منطقه چالیدره و عصر آن روز در پیست ورزشگاه بین المللی امام رضا(ع) در رشته های دهگانه اعم از رشته های پرتابی، پرشی و انواع دو برگزار می شود.

وی با اشاره به نحوه برگزاری مسابقات بانوان گفت: رقابت های بانوان هم از صبح روز جمعه، چهارم مهر در پیست دانشگاه فردوسی آغاز می شود و عصر همان تاریخ هم در منطقه چالیدره با برگزاری مسابقات امدادی و صحرانوردی به اتمام می رسد.

این مقام مسئول، درخصوص شرایط شرکت در این رقابت ها یادآور شد: هر شرکتی که تائیدیه شرکت و یک قهرمان در رشته ای از رشته های دوومیدانی با پوشش بیمه تامین اجتماعی در استخدام خود داشته باشد، امکان حضور در این تورنمت را دارد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی ورزشگاه امام رضا ع مسابقات دوومیدانی برگزار می شود امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛ به دلیل نبود امکانات زیرساختی، رفاهی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

در بخشی از نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است:
بنابر مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیر ساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد