Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@20:16:56 GMT

کشف اشیا عتیقه‌ در دیلمان

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۰۸۵۱

کشف اشیا عتیقه‌ در دیلمان

39 قطعه شی عتیقه در بازرسی از یک خانه در دیلمان سیاهکل کشف و ضبط شد.

 فرمانده انتظامی گیلان امروز گفت : ماموران پلیس آگاهی 39 شی عتیقه را در بازرسی از یک خانه در یکی از روستاهای بخش دیلمان شهرستان سیاهکل کشف و ضبط و قاچاقچی 51 ساله را دستگیرکردند.

سردار عزیزاله ملکی  افزود : این اشیا شامل یک عدد کاسه ، یک عدد جام شیشه ‌ای ، یک خنجر فلزی ، یک گردن آویز طلایی ، 4 عدد انگشتر، یک عدد تسبیح ، 20 عدد سکه ، یک قوطی فلزی و 9 قاشق غذاخوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت : کارشناسان قدمت این اشیا را دوران قاجار اعلام کردند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه آثار تاریخی و باستانی هر کشوری نشان دهنده فرهنگ آن کشور است از شهروندان خواست در صورت شناسایی افرادی که اشیا عتیقه را نگهداری و یا خرید و فروش می کنند ، موضوع را به سامانه 110 پلیس اطلاع دهند./ صداو سیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ در مراسمی که با حضور سردار حسین حسن‌پور جانشین فرماندهی انتظامی گیلان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر برگزار شد، سرهنگ حامد شادبهر با حکمی به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان معرفی و از زحمات سرهنگ سید خلیل صفوی قدردانی شد.

همچنین در مراسم دیگری برای تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی که با حضور سردار حسین حسن‌پور جانشین فرماندهی انتظامی گیلان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در اداره بنادر و دریانوردی بندرانزلی برگزار شد، سرهنگ امیر وهاب زاده با حکمی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی معرفی و از زحمات سرهنگ سید مهدی نجفی پور قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور و اقدام به موقع پلیس
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر تمدید شد
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی
  • کشف بیش از ۳۰ شی عتیقه از قاچاقچیان در رودبار
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند