Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام طلاطبایی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت:13 موقوفه در استان که به صورت غیر قانونی تصرف شده بود از دست موقوفه خواران آزاد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید محمد طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۳ وقف در استان ثبت شده که بیشتر این موقوفات زمین برای احداث مسجد و حسینیه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارزش ریالی این موقوفات جدید بیش از ۱۵ میلیارد تومان است که در شهرهای مختلف استان وقف شده اند. در نیمه نخست امسال ۱۳ موقوفه که به صورت غیر قانونی تصرف شده بود با رای محاکم قضایی از دست موقوفه خواران آزاد شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان تصریح کرد: این موقوفات قبلا در تصدی دیگران بوده و با پیگیری های لازم  این آرا به نفع موقوفات صادر شده است.

وی با اشاره به سند دار شدن رقبه در استان گفت: در سال جاری ۸۶ رقبه  در استان سنددار شده و تعداد رقبه های سند دار در استان به بیش از ۴۰۰ رقبه رسیده است.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به اقدامات فرهنگی افزود: با شیوع کرونا و طرح کمک مومنانه در مرحله اول ۷ هزار تا بسته معیشتی تهیه و توزیع شد. با آغاز مهر با اجرای طرح مهر تحصیلی  ۶۰۰ پک تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند تهیه و توزیع شده است و علاوه بر این ۷۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان تهیه شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غروب آفتاب در دره زیبای شیرز لرستان

غروب آفتاب در دره زیبای شیرز لرستان

دیگر خبرها

  • غروب آفتاب در دره زیبای شیرز لرستان
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • مناظر زیبای بهاری لرستان+تصاویر
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • بهره‌مندی ۷۰۰۰ موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • بهشتی با گل سنگ‌های سبز و مخملی در لرستان+فیلم