Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به تمجید از بازیکن جوان تیم ملی ایران پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون جهانی بسکتبال، متین آقاجانپور،  بهترین بازیکن ایران در مسابقات فوشان به عنوان بهترین گلزن مسابقات (23.2 امتیاز در هر بازی) بود اما حضور محمدسینا واحدی نیز به همان اندازه برای تیم جوانان ایران مهم و قابل بحث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحدی ممکن است به اندازه  سایر هم تیمی‌های خود در گلزنی سهم نداشته باشد اما پاس گل‌های او، راهی برای سایر بازیکنان تیم ایران برای گلزنی بود. او در هر بازی به طور متوسط 12.2 امتیاز داشت. او حتی در بازی آخر تیم ایران برابر لبنان توانست دبل دبل کرده و  15 امتیاز و 10 پاس گل را ثبت کند.

علی‌نژاد: باید از حق میزبانی در بسکتبال استفاده کنیم/ هیچ کشوری نباید مسائل سیاسی را با ورزش مرتبط کند

تعداد کمی بازیکن در این رده سنی توانایی بازی در تیم ملی بزرگسالان کشور خود را دارند که سینا واحدی 19 ساله یکی از آنهاست. او در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا 2021، حدود 20 دقیقه مقابل قطر به میدان رفت و 4 امتیاز، یک ریباند و 2 پاس گل، حاصل تلاش او بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال ایران بسکتبال بسکتبال ایران بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام

شهرداری گرگان در دیدار نخست مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال پیروز و یک گام به کسب قهرمانی مجدد نزدیک‌‌تر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، در نخستین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور عصر امروز در سالن امام خمینی(ره) گرگان دیدار دو تیم شهرداری گرگان و مهرام تهران با پیروزی 84 - 59 میزبان به پایان رسید.

سینا واحدی با 21 امتیاز، 6 ریباند و 5 پاس گل و سالار منجی با 8 امتیاز، 11 ریباند و 3 بلاک شات بیشترین کارایی را برای گرگان داشتند و ارسلان کاظمی با 10 امتیاز و 11 ریباند دبل دبل کرد.

محمد جمشیدی با 15 امتیاز، 6 پاس گل و 3 توپربایی بیشترین کارایی را در تیم مهرام داشت.

دیدار دوم این دو تیم در مرحله نیمه نهایی، دوم اردیبهشت در گرگان برگزار می‌شود.

در مرحله نیمه نهایی صعود به صورت 3 از 5 است.بازی‌های سوم و چهارم در شهر قدس و بازی پنجم در صورت نیاز در گرگان برگزارخواهد شد.

دومین دیدار نیمه نهایی نیز ساعت 16 روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در سالن امام خمینی گرگان برگزار می شود و بعد از آن تیم شهرداری برای نبرد در آسیا به مصاف الریاضی خواهد رفت.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • عکس| تفاوت قدی بازیکن استقلال با کاپیتان تیم ملی بسکتبال!
  • گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود
  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم