Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز، تفاهم‌نامه تامین زمین و ساخت مسکن برای ۲۰۰۰ ایثارگر، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی برای ۱۲۰۰ ایثارگر، ساماندهی بلوارهای زیر ۱۰ مزاری شهدا به امضای معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استاندارکرمان رسید.

سعید اوحدی معاون رئیس جمهور در مراسم امضاء تفاهم‌نامه اظهار داشت: دوران دفاع مقدس ما به برکت وجودی امام راحل یک عظمتی در رشد و تعالی انسان‌ها به وجود آورد که با هیچ پدیده دیگری نمی‌توان مقایسه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری روز گذشته چندین بار تاکید کردند که جلوی تحریف تاریخ گرفته شود و اگر از اربعین دفاع مقدس گفته می‌شود به خاطر اینکه وقایع را عینا سینه به سینه به نسل‌های مختلف منتقل کنیم تا جلوگیری از تحریف صورت گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عنوان کرد: رسالت سنگینی در حوزه ترویج، فرهنگ و دستاوردهای ماندگار دفاع مقدس بر عهده ما است و جا دارد دانشگاه‌ها، حوزه علمیه و مراکز علمی کشور در زمینه هشت سال دفاع مقدس بیشتر کار کنند.

اوحدی بیان کرد: در سال‌های اخیر استکبار با ایجاد تکفیری‌ها برای ضربه زدن و نابود کردن تمامی آثار اهل بیت گام برداشتند که این مسئله یک توطئه بسیار پیچیده‌ای بود و حاج‌قاسم با روح بلندی که داشت و الهام گرفته از مکتب سیدالشهداء بود توانست با جمع زیادی از یارانش از اقصا نقاط دنیا این توطئه پیچیده و خطرناک را خنثی کنند.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: پیچیدگی جنگ تکفیری‌ها به مراتب پیجیده‌تر و سخت‌تر از دوران دفاع مقدس بود.

اوحدی گفت: اگر از هفته دفاع مقدس گفته می‌شود به دنبال این هستیم که قطعه‌های تاریخی و زرین این انقلاب را درک کنیم زیرا مطالعه تاریخ باعث بصیرت، رشد، کرامت انسان‌ها می‌شود.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: امروز یک تفاهم‌نامه در زمینه 2 هزار زمین برای تامین مسکن، یکی دیگر در زمینه اشتغال که صنایع مس ایران این زمینه را فراهم کرده است و ما در زمینه اشتغال جامعه ایثارگری هنوز فاصله با حوزه مطلوب داریم و حتما همه باید کمک کنند.

انتهای پیام/80018/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن کرمان شهید اشتغال تفاهم نامه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا

اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا، اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید.

ظهر امروز نیز با حضور رئیس‌جمهور کشورمان، ابرپروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا، به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی ایرانی رسماً افتتاح شد. 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم