Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@09:18:18 GMT

دومین مراسم یادها و نام‌ها برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۱۲۴۴

دومین مراسم یادها و نام‌ها برگزار می‌شود

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس همزمان با چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس، دومین مراسم "یادها و نام‌ها" را برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا همزمان با چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس، دومین مراسم "یادها و نام‌ها" برگزار می‌شود. به همین مناسبت تیزر این برنامه توسط دست‌اندرکاران این برنامه، تهیه و منتشرشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، آئین رونمایی از کتاب‌های اسنادی و پژوهشی تازه منتشرشده مرکز، تجلیل از فرماندهان و مسئولین شاخص و فعال در حوزه تاریخ شفاهی دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین کشوری و لشکری در روز دوشنبه هفتم مهرماه ۱۳۹۹ انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چهل سالگی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ویژه برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)

حجت الاسلام محسن عرفاتی معاون امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: زائران و مومنین خداجو همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان و به ویژه لیالی پر برکت قدر با حضور گسترده در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به مناجات و راز و نیاز با پروردگار متعال و توسل به ائمه اطهار علیهم السّلام می‌پردازند؛ از این رو سعی شده در تدارک ویژه برنامه‌های این ایام، بخش‌های آستان مقدس با تمام ظرفیت بهترین خدمات را به عاشقان آل الله علیهم السلام ارائه نمایند.

وی افزود: ویژه برنامه‌های مراسم احیای لیالی پر فیض قدر در مصلّای بزرگ امام علی (ع) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز و در ساعت ۱:۳۰ بامداد پایان می‌پذیرد.

معاون امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: مراسم معنوی شب‌های قدر، با تلاوت قرآن کریم توسّط قاریان ممتاز و بین المللی آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه سرایی با نوای حاج محمدرضا غلامرضازاده، حاج احمد زین العابدین فرد در شب نوزدهم، حاج حمید رمضانپور و حاج امیر نعیمی در شب بیست و یکم و حاج حسن شالبافان در شب بیست و سوم ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم سخنرانی و احیاء توسط حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی عسکر و آیت الله حسینی خراسانی به ترتیب از نخستین شب تا سومین شب نورانی قدر از دیگر برنامه‌های لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خواهد بود.

حجت الاسلام عرفاتی با اشاره به برنامه‌های حرم مطهر در ایام ماه مبارک رمضان یادآور شد: همانگونه که قبلا نیز به اطلاع زائرین گرامی رسیده است، ویژه برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم هر روز ظهر بعد از نماز ظهر و عصر در مصلای امام علی (ع) همراه با پخش زنده از شبکه تهران، مناجات خوانی نیمه شب در مسجد جامع آستان مقدس و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس هر روز پس از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی (ره) در ماه مبارک رمضان برگزار شده و تا پایان ماه میهمانی خدا برقرار خواهد بود.

وی در پایان افزود: مراسم لیالی قدر حرم مطهر بصورت مستقیم از شبکه تهران سیما و رادیو تهران و همچنین پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام به نشانی www.abdolazim.com پخش خواهد شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • روایت روحانی از جلسه با فرماندهان سپاه در سال ۹۶
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • اعلام ویژه برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی