Web Analytics Made Easy - Statcounter

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان شب گذشته اولین امتیاز خود را در قامت سرمربی به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه کسب اولین امتیاز برای نویدکیا همزمان شد با حذف این تیم از رقابت های آسیایی، اما این مربی جوان که سومین حضورش را روی نیمکت طلایی پوشان تجربه می‌کرد، پس از دو شکست با نتیجه 2 بر صفر مقابل النصر عربستان، اولین امتیاز خود را مقابل نماینده امارات کسب کرد و حالا پس از دیدار آخر برابر السد و رویارویی با چهره بزرگی مثل ژاوی و بازیکنان این تیم قطری به لیگ بیستم خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نویدکیا طی سه بازی گذشته تقریبا از سیستم مورد علاقه خود رونمایی کرد و از بخش زیادی از بازیکنان خود به استثنای آنهایی که مصدوم بودند، استفاده کرد تا آمادگی آنها را مورد سنجش قرار دهد.


بی شک حضور در کارزار رقابت‌های آسیایی اگرچه برای محرم قرعه سختی را در شروع کار رقم زد، ولی او را به خوبی پخته حضور در رقابت های لیگ بیستم کرده است و می‌تواند تجربه بسیار خوبی برای او در شروع کار سخت مربیگری باشد.

محرم نویدکیا فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محرم نویدکیا فولادمبارکه سپاهان اولین امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در سومین روز مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک اهداف پروازی به میزبانی قطر و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند از ایران با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله حذفی (شوت آف) شد.   در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا