Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – فرماندار قشم از شهدای عالی مقام و سرداران بزرگ ایران به عنوان تربیت ‌یافتگان دانشگاه جنگ در هشت سال دفاع مقدس نام برد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزای تسنیم از قشم، علیرضا نصری در دومین روز از آئین‌های دفاع مقدس(زنگ ایثار و مقاومت) در مدرسه دخترانه شاهد شهید ذاکری قشم، اظهارداشت: شهدای بزرگواری همچون قاسم سلیمانی، همت، باقری‌ها و هزاران شهید دیگر تربیت یافتگان این دانشگاه هستند و امام (ره) به درستی از جنگ به عنوان یک نعمت یاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: دستیابی به استقلال، آزادی، اعتماد به نفس، خودباوری، بیداری اسلامی و اتکا به خدا در برابر دشمنان جهانی از نعمات بزرگ جنگ تحمیلی بود و امروز ایران اسلامی چشم و امید همه مسلمانان، آزاداندیشان و مظلومان جهان است.

 فرماندار شهرستان قشم با اشاره به این سخن رهبری که "جنگ گنجینه تمام نشدنی است"، افزود: قلم‌بدستان و تاریخ‌نویسان با گذشت بیش از سه دهه از پایان جنگ تحمیلی، هنوز هم می‌توانند برداشت‌های ارزشمندی از فداکاری‌ها و از جان گذشتگی جوانان و نوجوانان در عرصه نبرد با کفار را به رشته تحریر درآورند.

 به گفته وی، باید درس جنگ عظیم با دشمنان را به عنوان یک متُد برای اداره کشور داری استفاده کنیم.

نصری از ایثار، اخلاص در کار، فداکاری و از خودگذشتگی، خدمت برای رضای خدا و عشق به میهن و نظام اسلامی به عنوان بخشی مهمی از درس‌های دوران دفاع مقدس نام برد که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آن را به نمایش گذاشتند. 

زنگ پیروزی و مقاومت در یزد نواخته شدزنگ "ایثار و شهادت" در جوار مزار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نواخته شدزنگ مهر، مقاومت و ایثار در مدارس گلستان نواخته شد

شایان ذکر است: همزمان با دومین روز هفته دفاع مقدس، زنگ ایثار با حضور امامان جمعه شیعه و اهل سنت، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار این شهرستان، فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه قشم و شمار دیگری از مسئولان در مدرسه شاهد دخترانه شهید ذاکری به صدا درآمد.

انتهای پیام/7558/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دبیر ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان همدان گفت: دبیرخانه این جشنواره در ۲ بخش عمومی و دانش آموزی با موضوعات فرهنگ ایثار و شهادت، خانواده معظم شهدا، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و سلامت اثر می‌پذیرد.

کمال مظفری افزود: متقاضیان می‌توانند در چهار محور پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ و موشن گرافی و پویانمایی و انیمیشن آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

او تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره شناخت استعداد‌هایی است که در این زمینه فعال هستند و آثاری به صورت فاخر تولید کردند و نیز ایجاد یک جریان‌سازی فرهنگی در بین این قشر تا تولیداتی در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت تهیه شود.

دبیر ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان همدان گفت: در بخش عمومی نیز افراد و ظرفیت‌های استان شناسایی می‌شود و تهیه یک بانک اطلاعاتی جامع در این خصوص در دستور کار قرار دارد.

کمال مظفری افزود: با بیان اینکه ضریب انتشار و میزان مشاهده محتوا از معیار‌های اصلی ارزیابی و مورد توجه ویژه داوران خواهد بود افزود: این جشنواره در دوره‌های گذشته به صورت کشوری برگزار شده بود و برای اولین بار به صورت استانی برگزار می‌شود.

او، آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۱ اردیبهشت اعلام کرد و تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان همدان می‌توانند آثار خود را به آیدی 6 DEFAMAJAZi @ در پیام‌رسان‌های مختلف ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان