Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، نخستین هنرستان هنرهای زیبا مناطق آزاد کشور ویژه بانوان با حضور امام جمعه شهرستان قشم و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد در این جزیره افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، علیرضا کمساری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در جریان افتتاح این هنرستان اظهارداشت: برای ارتقای بار علمی علاقمندان این منطقه، هنرستان هنرهای زیبا قشم ویژه دختران با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه رشته موسیقی، نقاشی و نمایش در این منطقه راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اینک 16 هنرجو برای استفاده از دو رشته نقاشی و نمایش ثبت نام کرده‌اند و امیدواریم با توجه به علاقمندان هنر در این جزیره برای سال‌های آینده، رشته‌های دیگر هنری را در این هنرستان فعال کنیم.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، نگارخانه اردیبهشت هم از دیگر اقداماتی بود که برای نخستین بار در قشم با هدف نمایش آثار هنرمندان با مساعدت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد راه‌اندازی شد.

کمساری بااعلام اینکه در این جزیره هشت انجمن هنری فعال داریم که 200 نفر تنها در انجمن نمایش عضویت دارند، افزود: متاسفانه زیرساخت تنها پلاتو قشم شرایط مطلوبی برای اجرای برنامه‌های نمایش هنرمندان را ندارد.

نخستین هنرستان وابسته به وزارت جهادکشاورزی در هرمزگان راه اندازی شدنخستین هنرستان دخترانه هنرهای زیبا قشم هنرجو می‌پذیرد20 میلیارد ریال تجهیزات به هنرستان‌های استان قم اختصاص یافت

حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم پس از شنیدن این سخنان اعلام کرد: یک پلاتو کامل در زمینی به مساحت 200 متر مربع تا پایان امسال برای هنرمندان گروه نمایش با هزینه سازمان منطقه آزاد قشم ساخته خواهد شد. 

 انتهای پیام/7558/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد نخستین هنرستان منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حمزه حورسی در نشست رفع موانع تولید با فعالان اقتصادی منطقه آزاد ماکو افزود: تدوین مقررات برای سرژمین اصلی در وزارتخانه ها بدون استثنا قائل شدن مناطق آزاد باعث بروز مشکل شده و رعایت این قوانین در مناطق آزاد برای تولیدکنندگان فشار زیادتری را تحمیل کرده است.

وی افزود:‌ مناطق آزاد در دنیا موتور پیشران اقتصاد هستند، چون فعالیت های تولیدی و خدماتی در این مناطق با استفاده از مزیت های قانونی کمتر از قلمرو گمرکی کشور کم هزینه تر و محصولات تولیدی رقابتی تر هستند.

این مسئول با تایید صحبت های تولیدکنندگان در خصوص اجرایی نشدن قانون ماده ۶۵ اضافه کرد: مناطق آزاد الگوی به کارگیری روش ها و مدل های جدید مدیریتی باید باشند و تولید کنندگان و فعالان اقتصادی این مناطق فارغ از دیوانسالاری قلمرو گمرکی کشور بایستی مسائل و مشکلاتشان به فوریت حل و فصل شده و صدور پروانه و ثبت شرکت و کل فرآیند دریافت مجوز سرمایه گذاری در حداقل زمان ممکن به انجام برسد.

این جلسه در شهرک صنعتی ماکو طی بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • تا سه سال آینده کمبود فضای آموزشی استان رفع می‌شود
  • ۸۰ آموزشگاه آزاد هنری چهارمحال و بختیاری آماده حضور در المپیاد ملی آموزش هنر می‌شود
  • فرهنگسرای نیاوران میزبان نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی شد/«خوشنویسی» سردمدار هنرها
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»
  • فرصت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در منطقه آزاد دوغارون ایجاد می‌شود