Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فراهانی در جلسه امروز شورای شهر، با اشاره به یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص «برنامه تحقق شهر بیدار در تهران» گفت: در بسته محرک اقتصادی مصوب کردیم که شهرداری در تهران اجازه دارد تا کسب و کارهایی که در کرونا ضربه دیدند کمک کند بدین ترتیب این کسب و کارها تا ساعت ۲ بامداد می‌توانند فعالیت کنند و باید شرایطش ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از تصویب و ابلاغ آن به کرات در مناطق پیگیری کردم متاسفانه عزم جدی در شهرداری برای اجرای این بند وجود ندارد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در شرایطی که مصوبه داریم و شهرداری می‌تواند این کار را انجام دهد و مشکلی قانونی نداریم اما این امر اجرا نمی‌شود. باید بررسی شود که چرا اجرای این بند مهم معطل مانده و مطالبه این است که شهرداری اجرای این مصوبه را در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر 5030163

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید فراهانی شورای شهر شورای شهر تهران شهرداری شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه پلیس راهور ترافیک وضعیت راهها کمیته امداد امام خمینی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس پیش بینی وضعیت هوا سازمان تامین اجتماعی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان با بیان اینکه مجموع پروژه‌های فعال این کلان‌شهر در حال حاضر ۱۱۷۰ پروژه است، گفت: از این تعداد تاکنون زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه انجام شده، همچنین بازنگری مجدد زمان‌بندی (Replan) ۱۳۸ پروژه نیز صورت گرفته است، البته زمان‌بندی سایر پروژه‌ها در گذشته شده است.

سیدمصطفی اعتصامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها در شهر اصفهان اظهار کرد: بخشی از تأخیر در اجرای پروژه‌ها مربوط به الزامات پیش از اجرا از جمله طراحی، تملک و ابلاغ طرح است، با انجام این موارد طرح به مرحله تأمین اعتبار، مناقصه، انتخاب پیمانکار و اجرا می‌رسد.

وی با بیان اینکه دلیل زمان‌بندی پروژه‌ها، اولویت‌بندی آن‌ها با توجه به نقدینگی شهرداری است، افزود: در هفته جاری با حضور تمام عوامل تأثیرگذار در اجرای پروژه‌ها از جمله اداره کل طراحی، نمایندگان معاونت‌ها و مناطق شهرداری، زمان‌بندی پروژه‌های جدید و بازنگری زمان‌بندی پروژه‌های نیمه‌تمام دارای بودجه مصوب در ۱۴۰۳ مناطق ۶، ۳ شهرداری، همچنین معاونت‌های شهرسازی، برنامه‌ریزی، فرهنگی، عمران، ترافیک و خدمات شهری با حضور تمام عوامل تأثیرگذار در اجرای پروژه‌ها و در ادامه زمان‌بندی پروژه‌های مناطق ۵، ۱، ۱۰، ۱۱، ۱۴، ۲ و ۸، ۱۵، ۴، ۷، ۱۲، ۹، ۱۳ و مدیریت ناژوان بررسی شد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان با بیان اینکه تمام پروژه‌های شهرداری را روی سامانه مدیریت و کنترل پروژه‌های شهرداری اصفهان «سیگما» تعریف کرده‌ایم، تصریح کرد: طبق این سامانه مقدمات، ساختار و زمان‌بندی هر پروژه انجام گرفت؛ بعضی پروژه‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و اجرای بعضی پروژه‌های بزرگ تا سال آینده ادامه پیدا می‌کند.

اعتصامی گفت: زمان‌بندی پروژه‌ها منجر به تسریع در اجرای آن‌ها می‌شود و به ما در بهره‌برداری سریع‌تر از آن‌ها کمک کند.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات متعددی برای تخصیص و تأمین اعتبار برگزار و طبق دستورالعمل‌های بالادستی عمل می‌کنیم، البته جلسات کنترل پروژه کمرنگ بود و به همین دلیل مقرر شده است با جدیت بیشتری برگزار شود تا فرصت‌های طلایی را از دست ندهیم.

اعتصامی با بیان اینکه مجموع پروژه‌های فعال در حال حاضر ۱۱۷۰ پروژه است، گفت: از این تعداد تاکنون بررسی زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه انجام شده، بازنگری مجدد زمان‌بندی (Replan) ۱۳۸ پروژه نیز صورت گرفته است، البته زمان‌بندی سایر پروژه‌ها در گذشته شده است.

کد خبر 747440

دیگر خبرها

  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • فراجا مرزبان حجاب است متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • حکایت تاکسی برقی تهران!
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • حکایت تاکسی برقی تهران !