Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:56:27 GMT

اسماعیلی: نقاط ضعف الاهلی را شناسایی کردیم

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۱۵۱۴

اسماعیلی: نقاط ضعف الاهلی را شناسایی کردیم

به گزارش ایرنا، «فرشید اسماعیلی» هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر الاهلی عربستان اظهار داشت: استقلال یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال قاره کهن است و نباید به نتایج آن در چند وقت اخیر نگاه کنیم. در بازی فردا با شناخت در برابر الاهلی حاضر خواهیم شد و کادر فنی این تیم را به خوبی آنالیز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی ادامه داد: هواداران حق دارند از ما ناراحت باشند چون نتایج خوبی در بازی‌های گذشته کسب نکردیم و اثرات آن بازی‌ها بر کیفیت کار ما در لیگ قهرمانان نیز تاثیر گذاشت.

هافبک خلاق تیم فوتبال استقلال تهران در پایان گفت: الاهلی نماینده فوتبال عربستان تیم بسیار خوبی است اما ما نقاط ضعف و قوت آن را در چند روز گذشته بررسی کردیم و به دنبال آن هستیم تا با غلبه بر این تیم از گروه خود صعود کنیم. 

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و الاهلی عربستان فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود. تیم الاهلی عربستان با ۶ امتیاز از این گروه به دور بعد صعود کرده و صدرنشینی آن قطعی است. تیم الشرطه عراق نیز با ۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد. استقلال نماینده ایران  برای صعود از گروه نخست باید در دیدار فردا با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند.  

برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا استقلال فرشید اسماعیلی پروندهٔ خبری لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال فرشید اسماعیلی لیگ قهرمانان آسیا استقلال فرشید اسماعیلی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال اسماعیلی فر با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل رفتار غیر ورزشی پس از گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان با یک جلسه محرومیت روبرو شد. از این رو نمی‌تواند تیمش را در بازی با سپاهان اصفهان همراهی کند.

خروج اسماعیلی فر از لیست بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار حساس مقابل سپاهان با نگرانی کادرفنی این تیم همراه شده بود اما بازگشت وحدت هنانوف به تمرینات گروهی خیال اوسمار ویه‌را برای انتخاب دفاع راست تیمش را راحت کرد.

هنانوف که با مصدومیت در زمان حضور در اردوی تیم ملی تاجیکستان روبرو شده بود با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت توانست در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر شود تا حالا مشکلی برای بازی در ترکیب این تیم نداشته باشد.

از این رو مدافع تاجیکستانی پس از مدت‌ها قرار است بار دیگر در ترکیب پرسپولیس بازی کند تا شانس خود را برای ادامه حضور در ترکیب این تیم بیازماید.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 6085679

دیگر خبرها

  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • ۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد