Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:54:05 GMT

پتروشیمی بندرامام به لیگ برتر بسکتبال بازگشت

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۱۶۴۰

پتروشیمی بندرامام به لیگ برتر بسکتبال بازگشت

در راستای اقدامات انجام شده برای حضور تیم‌های ریشه‌دار و باسابقه در لیگ برتر بسکتبال، مسئولان بندرامام موافقت خود را برای بازگشت پتروشیمی به این رقابت‌ها اعلام کردند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، پتروشیمی بندرامام از تیم های همیشه حاضر و مدعی در رقابت های باشگاهی لیگ برتر بسکتبال به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم که قهرمانی آسیا و نایب قهرمانی غرب آسیا را هم در کارنامه دارد سال گذشته هم یکی از مدعیان اصلی در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بود و این مهم را با ایستادن در رده دوم جدول رده بندی مرحله مقدماتی مسابقات اثبات کرد.

 

مسئولان فدراسیون بسکتبال که به خاطر شیوع کرونا برگزاری دیدارهای پلی آف را لغو کردند اما در تصمیم گیری نهایی برای مختومه اعلام کردن پرونده مسابقات هیچ جایگاهی برای پتروشیمی یا شهرداری گرگان که رده نخست مرحله مقدماتی را از آن خود کرده بود، لحاظ نکردند.

 

همین مسئله دلخوری مسئولان این دو تیم را موجب شد طوریکه در بازه زمانی تعیین شده از اعلام آمادگی تیم ها جهت حضور در لیگ ۹۹ امتناع کردند. با این حال شهرداری گرگان خیلی وقت پیش از این به رایزنی های فدراسیون بسکتبال برای بازگشت به لیگ برتر پاسخ مثبت داد اما این پاسخ مسئولان پتروشیمی تا امروز به طول انجامید.

 

خضیر شاهوردی از مربیان بومی بندرامام که سال گذشته هم با کادر فنی پتروشیمی همکاری داشت در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید بازگشت این تیم به لیگ بسکتبال گفت: در جلسه ای که اخیرا رئیس هیات بسکتبال خوزستان (محمدرضا پیرعباسی) با مدیریت باشگاه پتروشیمی داشت، موفق شد موافقت این باشگاه را برای حضور دوباره در لیگ برتر بسکتبال جلب کند.

وی با بیان اینکه شرکت پتروشیمی در لیگ ۹۹ به فدراسیون بسکتبال هم اطلاع رسانی شده است، خاطرنشان کرد: البته به خاطر اعلام آمادگی دیرهنگام و اینکه بیشتر بازیکنان وضعیت قراردادی خود را مشخص کرده اند، پتروشیمی با شرایطی متفاوت نسبت به همیشه در مسابقات حضور پیدا می کند. احتمالا ترکیب تیم با حضور بازیکنان بومی کامل می شود.

 

شاهوردی با ابراز خرسندی از اینکه سهمیه بسکتبال خوزستان در لیگ برتر حفظ شده، خاطرنشان کرد: امیدواریم پتروشیمی امسال هم حضور شایسته ای در لیگ برتر داشته باشد.

  لیگ برتر بسکتبال بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بسکتبال لیگ برتر بسکتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید

استاندار ایلام گفت: در دولت سیزدهم ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ حسن بهرام نیا امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت_در دیدار با مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور در امور صنعت اظهار کرد: خروجی حضور مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور و هیئت همراه در استان، منتج به تحولی در راستای جهش تولید با مشارکت مردم در استان خواهد بود.

وی افزود: استان ایلام ظرفیت‌های بسیار خوبی از جمله نفت، گاز، کشاورزی و گردشگری سلامت دارد که با توجه به نزدیکی با مرز کشور عراق باید در این حوزه‌ها کار شود.

استاندار ایلام ادامه داد: در زمینه بهره‌وری چهار حوزه اصلی گردشگری، آب، نفت و گاز مورد توجه است بنابراین ۱۸ کمیته با این چهار بخش اصلی به منظور بهره‌وری و ارتقای تولید و رشد در استان بوده است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه استان ایلام ظرفیت بسیار خوبی در حوزه نفت و گاز دارد که بخشی از این ظرفیت‌ها بالقوه و بخشی بالفعل است، افزود: باید از این ظرفیت‌ها در حوزه‌های پایین دستی و تأمین خوراک صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی استان استفاده شود.

وی گفت: یکی از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان، پتروشیمی ایلام و شرکت ارغوان گستر است که با توجه به سفر تیم وزارت کشور در استان انتظار می‌رود هر چه زودتر این ظرفیت‌ها به نتیجه برسد تا شاهد ایجاد اشتغال در استان باشیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه در مهار آب‌های سطحی و جاری در سطح استان اقدامات خوبی در دولت سیزدهم انجام شده است که می‌تواند در بخش صنعت، کشاورزی، و شرب استفاده شود، افزود: سد میمه پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصدی دارد.

بهرام نیا ادامه داد: واگذاری زمین‌ها در منطقه آزاد در دست اقدام است که فرصت خوبی برای صادرات، اشتغال و توسعه استان است و اشتغال قابل توجهی ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فاز نخست سامانه گرمسیری تکمیل شده، و فاز دوم نیز در آینده تکمیل می‌شود، افزود: پتروشیمی هلیلان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، و پتروشیمی دره‌شهر در مرحله تکمیل است که با افتتاح آن تحولی در حوزه اشتغال، انرژی و تولید استان ایجاد خواهد شد.

استاندار ایلام تاکید کرد: در دولت سیزدهم ۲۳۲ واحد از تعداد ۴۷۰ واحد نیمه‌تعطیل در استان راه‌اندازی شده است، در راستای چرخیدن چرخ کارخانه‌ها و واحدهای نیمه فعال و ایجاد اشتغال در استان تلاش جهادی داریم.

بهرام‌نیا افزود: ایلام، استانی غنی است که با وجود این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در آینده نزدیک از استان‌های برخوردار کشور خواهد بود.

کد خبر 747979

دیگر خبرها

  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا