Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از انزلی ، به منظور برسی روند ساخت و تکمیل پروژه های سرمایه‌گذاری، تسریع در انجام عملیات اجرایی و رفع موانع ، هیاتی به سرپرستی مهندس مجید فاتحی مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه ریاست از پروژه سی شاین یکی از پروژه های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این منطقه بازدید بعمل آوردند.

بنا بر این گزارش در روند بازدید از این پروژه تجاری نشستی با سرمایه‌گذار این طرح به منظور رفع موانع برگزار شد تا عقب ماندگی های پروژه برطرف و این طرح سرمایه گذاری در اسرع وقت اتمام و فاز نخست آن در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه مجتمع تجاری ، تفریحی و مسکونی سی شاین در زمینی به مساحت ۴۳ هزار مترمربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی به میزان ۴۳۰۰ میلیارد ریال در پنج بلوک در حال ساخت و تکمیل است و این مجتمع دارای ۱۶۴ واحد مسکونی، تجاری، تفریحی بوده و به عنوان یکی از پروژه های تجاری در دست احداث موجب افزایش فرصت اشتغال برای جوامع محلی نیز خواهد شد.

گفتنی است کلیه طرح های عمرانی و سرمایه گذاری حسب تاکید مدیرعامل سازمان بصورت مرتب بازدید و موانع آن برطرف خواهد شد تا علاوه بر افزایش سرعت ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی و زیربنایی، افزایش رضایت سرمایه گذاران ، و بهره برداری از طرح در موعد مقرر صورت گیرد.

46

کد خبر 1435226

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از بازدید‌های میدانی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بررسی و حل مسائل واحد‌های تولیدی و پروژه‌های مهم خبر داد. 

 در دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۱۴۰۳ که ظهر دوشنبه ۳ اردیبهشت و با ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان برگزار شد در خصوص مشکل ۱۰ واحد تولیدی در حوزه صنعت و معدن و جهاد کشاورزی تصمیم‌گیری شد. 

امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان در این جلسه گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، همه با هدف و نگاه به ارتقای تولید و تداوم اشتغال است. 

وی ادامه داد: بیشترین تولید و توسعه را در واحد‌های کوچک و مردمی می‌توانیم داشته باشیم که به عنوان راهبرد امسال ما قرار دارد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از بازدید‌های میدانی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بررسی و حل مسائل واحد‌های تولیدی در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود