Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تعیین زمان رای گیری دولت درباره توافقنامه صلح بین اسرائیل و امارات و تصویب آن احتمالا در دستور کار هفته آینده قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه اورشلیم پست نوشت، مشاور حقوقی دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هفته پیش اعلام کرد، توافق صلح میان امارات و رژیم صهیونیستی هنوز وارد فاز اجرایی نشده تا کابینه با آن موافقت کند زیرا نتانیاهو قصد دارد به کابینه پیشنهاد دهد این توافق در پارلمان مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز دفتر نتانیاهو زمان رای گیری در کابینه برای تصویب توافق صلح را مشخص نکرده است اما نتانیاهو به گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی قول داده بود که این توافق را سه شنبه گذشته برای امضا به کابینه ارجاع دهد.

توافقنامه معروف به "توافقنامه صلح ابراهیم" بر برقراری روابط کامل بین اسرائیل و امارات تصریح دارد و لازم است پس از اتمام مراحل قانونی در دو دولت، قبل از لازم الاجرا شدن آن، رسما تصویب شود.

یائیر غولن، از اعضای کنست روز دوشنبه خواست، کمیسیون خارجی و جنگ پارلمان در جریان توافقنامه هایی که نتانیاهو با امارات و بحرین امضا کرده، قرار بگیرد.

وی که از اعضای حزب مرتز و معاون سابق رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل است گفت، توافقنامه ها باید بررسی شوند تا از تضمین حفظ برتری نظامی اسرائیل در این توافق ها اطمینان حاصل شود.

همزمان، مسوولان اماراتی ابراز امیدواری کردند که صلح با اسرائیل در خرید جنگنده های اف ۳۵ که مدتهاست به دنبال آن هستند، به نفعشان باشد. آمریکایی ها هم اعلام کردند، به ضمن حفظ سیستم برتری نظامی اسرائیل  به دنبال راههایی برای فروش این جنگنده ها به امارات هستند.

در توافقنامه هایی که نتانیاهو با امارات و بحرین امضا کرده به فروش جنگنده‌های پیشرفته به امارات اشاره ای نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عادی سازی روابط اسرائیل امارات رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از «کانال ۱۲» تلویزیون رژیم صهیونیستی، در اسرائیل این نگرانی وجود دارد که در دیوان بین المللی دادگستری در لاهه علیه مقامات ارشد اسرائیل از جمله «بنیامین نتانیاهو» (نخست وزیر) حکم بازداشت بین المللی صادر شود.

«نتانیاهو» نشستی اضطراری را برای بررسی احتمال اقدام دیوان بین المللی دادگستری به صدور حکم بازداشت برای او و دیگر مقامات اسرائیل به علت جنگ در غزه برگزار کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، با بیان اینکه اسرائیل با یک تهدید موجودیتی روبروست، خواستار اتحاد نیروهای داخلی برای مقابله با خطرات شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ببینید | شکاف سیاسی در اسرائیل؛ وزیر کابینه هم نتانیاهو را مسخره کرد!
  • نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو
  • نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم/ با تهدید وجودی روبرو هستیم
  • بی اعتمادی وزیر کابینه صهیونیستی به نیرو‌های امنیتی این رژیم
  • متحدان هیتلر، متحدان نتانیاهو
  • اسرائیل دو بار در روز‌های اخیر، حمله به ایران را متوقف کرد
  • اسرائیل از هفتم اکتبر با سرعت بیشتری شهرک می‌سازد
  • تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه
  • ناامیدی رسانه‌های صهیونیستی از کابینه نتانیاهو + فیلم