Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهزاد پور محمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان دامغان از وجود ۳۲ خانه بهداشت در سطح روستا‌های دامغان خبر داد و بیان کرد: ۱۱ مرکز جامع سلامت شامل چهار مرکز شهری، چهار مرکز روستایی و سه مرکز دیگر مشترک شهری و روستایی در کنار این خانه‌های بهداشتی، خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در سه سال اخیر کار ساخت ۲۹ خانه بهداشت روستایی در دستور کار بوده که تاکنون ۲۱ باب افتتاح شده است، افزود: هشت خانه بهداشت روستایی دیگر با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دامغان با بیان اینکه اعتبار ساخت خانه‌های بهداشت روستایی شهرستان دامغان ۷۰ درصد ملی و ۳۰ درصد شهرستانی است، افزود: ۵۰ بهورز در شهرستان فعالیت دارند و طرح هر خانه یک پایگاه سلامت با هدف پیشگیری و ارتقا سلامت، درمان‌های اولیه، و توان بخشی با همکاری این بهورزان دیگر نیرو‌های شبکه بهداشت و درمان در دست اجرا است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه بهداشت پایگاه سلامت بهداشت روستایی خانه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟

منظور  در سفر به دامغان که در قالب دومین سفر هیات دولت به استان سمنان انجام شد درباره آخرین وضعیت تأمین اعتبار ساخت بیمارستان دامغان به‌عنوان یکی از مصوبات دور نخست سفر‌های استانی رییس‌جمهور به سمنان، گفت: همکاران ما در وزارت بهداشت و درمان پیگیر هستند تا همه مصوبات مرتبط با بهداشت و درمان در دور نخست سفر‌های استانی، به ویژه در زمینه ساخت بیمارستان‌های جدید را اجرا کنند و بیمارستان دامغان هم یکی از مواردی است که مقدماتش در وزارت بهداشت و درمان فراهم شده است.

وی از تخصیص زمین و انجام مقدمات برای آغاز عملیات اجرایی این طرح درمانی مهم و مورد درخواست دامغانی‌ها خبر داد و اظهار امیدواری کرد امسال بتوانیم اعتبارات مناسبی را تخصیص دهیم که این کار با سرعت به سرانجام برسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: در حال حاضر راه‌اندازی هر تخت بیمارستانی حدود ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه دارد. با توجه به این‌که بیمارستان دامغان ۹۶ تخت‌خوابی طراحی شده باید ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح تخصیص یابد که سعی می‌کنیم از محل منابع تخصیصی وزارت بهداشت و درمان اعتبار لازم برای این طرح درمانی را تأمین کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • همه ایرانی‌ها‌ دارای ‌پرونده سلامت ‌می‌شوند
  • وزیر بهداشت: همه ایرانی‌ها دارای پرونده سلامت می‌شوند
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد