Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید سلیمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اعلام این مطلب افزود: این شمار معاینه از سوی پزشکان داوطلب هلال احمر استان های تهران با ویزیت ۶۹۰ بیمار، مرکزی با ویزیت ۱۵۰۰ بیمار، قم با ویزیت ۲۸۶۵ بیمار، قزوین با ویزیت ۲۶۱۱ بیمار،  یزد با ویزیت ۴۵۰ بیمار،  اصفهان با ویزیت ۷۰۰ بیمار و کرمان با ویزیت ۸۴۰ بیمار به صورت رایگان در روستاهای میغان، منطقه شاهکوه،  کوه بوبک، کلاته حسین رستم، چاه شور، کلاته جنگل، سرخ کوه شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی، علی آباد زارعین، بیشه، سیب چاه، برمنت و همند خوسف استان خراسان جنوبی، ریگان شرقی ترین شهرستان‌ استان کرمان و روستاهای قادر آباد شهرستان خاش، روستاهای کم برخوردار منطقه هامون، شهر ایرانشهر و دهستان ابتر شهرستان ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: این پزشکان عمومی و متخصص داوطلب هلال احمر با حضور خود در مناطق یادشده خدمات متنوع درمانی در زمینه های داخلی، کلیه و مجاری ادرار، روانپزشکی، خون و آنکولوژی، جراحی چشم، اطفال، ژنتیک، بهداشت محیط و میکروب شناسی، جراحی دندانپزشکی، اپتومتریست همراه با ساخت عینک رایگان ویژه دانش آموزان، روانشناسی و نظایر آن خدمات متنوع درمانی را به مردم کم برخوردار روستاهای استان های یادشده ارائه کرده اند.

معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر توزیع بسته های معیشتی، توزیع داروی رایگان، ارائه خدمات روانی و اجتماعی از سوی تیم های سحر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، ارائه آموزش های پیشگیری از کرونا، تب سنجی و نظایر آن را از سوی داوطلبان جمعیت هلال احمر از دیگر برنامه های اجرایی سومین مرحله «طرح نذر آب» در چهار استان خشکسالی ‌زده سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان عنوان کرد.

سلیمی از اعزام تیم های بهداشتی، درمانی و معیشتی داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گلستان برای اجرای طرح ملی «نذر آب ۳»، در روستاهای محروم استان سیستان و بلوچستان و پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر استان های فارس و بوشهر به عنوان معین استان هرمزگان از هشتم تا ۱۱ مهر ماه در شهرستان حاجی آباد و بندرلنگه برای خدمت به نیازمندان همزمان با چهلمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

سومین مرحله «طرح نذر آب» در ۶ شهرستان نیکشهر، چابهار، هامون، نیمروز، ایرانشهر و خاش استان سیستان و بلوچستان، سه شهرستان نهبندان، سربیشه و خوسف استان خراسان جنوبی، یک شهرستان ریگان استان کرمان و دو شهرستان بندرلنگه و حاجی آباد استان هرمزگان که تنش های آبی دارند، در حال اجرا و برگزاری است.

در اجرای این طرح ملی داوطلبانه و بشردوستانه از توان استان های برخوردار از جمله زنجان، مرکزی، قزوین، گلستان، قم، تهران، یزد، خراسان رضوی، اصفهان، کرمان، بوشهر و فارس به عنوان استان های معین شهرستان های یادشده و استان های همدان، اردبیل، آذربایجان شرقی، خوزستان، گیلان، البرز، سمنان، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، مازندران و کیش نیز به عنوان استان های پشتیبان استفاده می شود.

در طرح «نذر آب ۳»، سه محور حمایت‌های معیشتی، خدمات درمانی (با پیوست ویروس کرونا) و برخورد با تنش‌های آبی به شکل استقرار تانکر، تصفیه آب و لوله کشی برای دسترسی مردم به آب آشامیدنی سالم اجرایی می‌شود.

در این طرح ملی ۱۶۰ پزشک و پیراپزشک داوطلب هلال‌احمر برای خدمات‌رسانی به مردم کم برخوردار در چهار استان متاثر از خشکسالی در اجرای طرح «نذر آب ۳» از نیمه شهریور تا هفته اول مهر ماه مشارکت و حضور دارند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان کم آبی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان کم آبی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان کم آبی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اخبار کنکور داوطلبان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان داوطلب هلال احمر خراسان جنوبی نذر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی

عادل اربابی مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان خراسان جنوبی با بیان اینکه امدادرسانی به شهرستان‌های گرفتار در سیلاب به طور مستمر در حال انجام است، گفت: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستاهای استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند که نیروهای امدادی هلال‌احمر به این روستاها اعزام شدند و عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

دریافت 36 MB

تصویربردار: سپیده قلندری / تدوینگر: یزدان قربانی 

دیگر خبرها

  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس