Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت گفت: ملت ایران با رشادت، استقامت و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری، در برابر جنایات آمریکا به پیروزی های بزرگی رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، صبح امروز در دومین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور امام جمعه کوهدشت، فرماندار، فرمانده سپاه، سرپرست اداره آموزش و پرورش کوهدشت و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی در مدرسه پسرانه شاهد، به نمایندگی از سایر مدارس، زنگ «مهر و مقاومت» نواخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با رهبری حضرت امام خمینی(ره) ملت ایران از زیر چکمه جنایتکاران آزاد شد و با تکیه بر قدرت الهی، روحیه استقامت و ایستادگی رزمندگان و همچنین با دستان خالی، دشمنان را در دوران جنگ تحمیلی شکست دادند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهید و شهادت در جامعه، افزود: دشمنان در صدد ضربه زدن به مسیرهای رشد کشور هستند تا اینکه از علم و پیشرفت عقب بمانیم، درحالی که شهدا با خون خود مشق عزت را تقریر نموده و کشور را به قله های رفیع رساندند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به جنایت آمریکا در قتل عام انسان‌های بی گناه در جهان، عنوان کرد: ملت ایران با رشادت، استقامت و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری، در برابر این جنایتکاران به پیروزی های بزرگی رسیده اند، به طوری که هم چنان با سرعت در حال پیشروی هستیم.

گفتنی است در حاشیه این مراسم از بهرام محمدی فرهنگی بازنشسته که از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد جواد ظریف: زمان پایان‌دادن به جنایات اسرائیل فرا رسیده است

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر روز جمعه در صفحه اجتماعی ایکس در مورد تحولات اخیر در منطقه غرب آسیا نوشت: «نسل‌کشی در غزه بدون وقفه ادامه دارد. هیچ چیز نمی‌تواند توجه افکار عمومی جهانی را از جنایات اسرائیل منحرف کند.

اقدامات مستمر تجاوزکارانه اسرائیل علیه ایران، به ویژه حمله تحریک‌آمیز آن علیه اماکن دیپلماتیک ایران در سوریه، از سوی شورای امنیت ملل متحد مجازات نشد و لذا ایران را ناگزیر به اقدام حساب‌شده در دفاع مشروع نمود که تنها تأسیسات نظامی را هدف گرفت و بر خلاف اسرائیل، آگاهانه از هدف‌گیری غیرنظامیان خودداری کرد.

اکنون، با توجه به ترقه بازی امروز در اصفهان، تمامی کشورها و رهبران جهان می‌بایست توجه خود را به پایان دادن به جنایات اسرائیل و به ویژه جنگ غزه متمرکز کنند. وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در شورای امنیت ملل متحد توسط ایالات متحده حرکتی کاملا در جهت اشتباه بود.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • محمد جواد ظریف: زمان پایان‌دادن به جنایات اسرائیل فرا رسیده است
  • ظریف : زمان پایان دادن به جنایات اسرائیل فرا رسیده است
  • دفاع از شرف و پرچم مقدس است/ایران پاسخ غرورآمیزی به اسراییل داد
  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • «وعده صادق» نشانه قدرت نیروهای نظامی و انتظامی ایران است