Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه، از کشف 50 هزار500 عدد قرص نیرو زا و116قوطی مکمل بدنسازی قاچاق به ارزش 6میلیارد و 500 میلیون ریال دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سرهنگ مهراب کاظمی بیان داشت:در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و نگهداری کالای قاچاق در شهر کنگ، بلافاصله موضوع بصورت ویژه در دستورکار ماموران امنیت اقتصادی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران با هوشیاری و تیزبینی یک منزل خالی از سکنه را در یکی از محلات شهر کنگ شناسایی و با اطمینان از نگهداری کالای قاچاق با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه تصریح کرد:مأموران در این عملیات موفق شدند تعداد50 هزارو500عددقرص و116قوطی انواع مکمل های بدنسازی قاچاق کشف کنند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه متهمان شناسایی وتلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد،خاطر نشان کرد:ارزش محموله های مکشوفه بنا به نظر کارشناسان 6میلیاردو500میلیون ریال برآورد شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد

سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان در راستای مقابله با قاچاق کالا هنگام گشت زنی در محور بیجار - دیواندره یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی این فرماندهی پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۶۰ دستگاه پخش خودرو قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه خودرو حامل بار قاچاق توقیف و یک نفر نیز دستگیر که به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6084277

دیگر خبرها

  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • دستگیری جاعلان اسناد و مدارک در الشتر