Web Analytics Made Easy - Statcounter

صهیونیست ها از اقامه نماز صبح امروز فلسطینی های غیر ساکن شهرک قدیمی قدس در مسجدالاقصی جلوگیری کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «المرکز الفلسطینی للاعلام»، منابع محلی فلسطین گزارش دادند: نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (سه شنبه اول مهر ماه)  حملات خود را علیه ساکنان اهل قدس و مسجدالاقصی افزایش داده اند و مانع اقامه نماز صبح فلسطینی ها در مسجدالاقصی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این منابع افزودند: نظامیان رژیم صهیونیستی با گذاشتن موانع آهنی در ورودی شهرک قدیمی قدس و مسجدالاقصی از ورود غیر ساکنان شهرک قدیمی به مسجدالاقصی جلوگیری کردند.

 

در همین راستا، «ایمن دراغمه» معاون شورای قانونگذاری فلسطین گفت: ارتش رژیم صهیونیستی از سکوت کشورهای عربی و فلسطینی ها برای اجرای اهداف خود در ممنوعیت ورود مسلمانان به مسجدالاقصی سوء استفاده می کنند.

 

ممنوعیت ورود فلسطینی ها به مسجدالاقصی هدف دایمی اشغالگران است تا با این اقدامات مقدمه تبدیل مسجد به معبد موهوم سلیمان را فراهم کنند.

 

وی تاکید کرد: اشغالگران با بازداشت و منع کردن ورود نگهبانان به مسجدالاقصی می خواهند به سیاست های جاه طلبانه خود برسند.

 

وی اظهار کرد: وحدت فلسطینی ها و حضور آنان در مسجدالاقصی، اشغالگران را به وحشت می اندازد.

 

از سویی دیگر، حملات صهیونیست ها به مسجدالاقصی به ویژه به بهانه اعیاد یهودی افزایش یافته است و شهرک نشینان با لباس های ویژه خود و تحت حمایت نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی حمله کرده اند.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: ممانعت نمازگزاران مسجدالاقصی فلسطینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با عید پسح+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، شماری از شهرک نشینان صهیونیست امروز سه شنبه همزمان با عید پسح (مراسمی متعلق به یهودیان) با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.

یهودا گلیک خاخام افراط گرای صهیونیست هم امروز همزمان با عید پسح به مسجدالاقصی تعرض کرد.

این در حالی است که گروه‌های فلسطینی در روزهای اخیر با صدور بیانیه هایی از مردم فلسطین خواسته اند که در راستای تقابل با تعرضات صهیونیست‌ها و مراسم های آنها در اعیاد یهودی در زمینه آوردن قربانی به صحن مسجدالاقصی، به طور حداکثری در این مسجد شریف حضور داشته باشند.

کد خبر 6086278 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • یورش دوباره صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیل از ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیلی از ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی
  • یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با عید پسح+ فیلم