Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان استقلال مشکلی برای همراهی تیمش در بازی با الاهلی عربستان ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وریا غفوری کاپیتان باتجربه استقلالی ها از مدت ها قبل درد کهنه ای در زانوی خود احساس می کند اما او با تلاش پزشکان و کادرفنی و البته همت خودش در بازی های گذشته به میدان رفته است.

در این باره گفته می شد که درد زانوی غفوری دوباره عود کرده و به همین خاطر ممکن است او مقابل الاهلی عربستان در بازی حساس فرداشب حضور نداشته باشد اما مسئولان استقلال این موضوع را رد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس وریا غفوری بدون آنکه مشکل خاصی داشته باشد، در تمرینات استقلال حاضر است و آماده مسابقه با الاهلی عربستان در هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال تهران وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از الشرق الاوسط؛ ابو علی ستاره فوتبال فلسطین که تابعیت دانمارکی دارد از فدراسیون جهانی فوتبال خواسته است که برای تیم ملی کشورش فلسطین به میدان برود.   ابو علی که با قراردادی برای ۴ فصل و نیم به مبلغ دو میلیون یورو به پر افتخار‌ترین تیم آفریقا یعنی الاهلی مصر پیوسته، قرار است در بازی‌های آینده فلسطین این تیم را همراهی کند. ابو علی از زمان پیوستن به تیم الاهلی برای این تیم ۳ گل به ثمر رسانده است و از بازیکنان تاثیر گذار الاهلی بوده است. النجار روزنامه نگار با انتشار ویدیویی در فاضی مجازی نوشته است: زندگی در اینجا متوقف نشده و نخواهد شد من از قلب غزه سرافراز با شما صحبت می‌کنم، وسام ابوعلی فلسطینی پیراهن بهترین باشگاه قرن را بر تن کرده است و ما امیدواریم بهترین نماینده برای ما باشد.

دیگر خبرها

  • ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد
  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • الگوبرداری از کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در 23 سالگی!
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!
  • عکسی از وریا غفوری و خانواده‌اش که به تازگی منتشر شده / همه درباره زیبایی‌های یک خانواده حرف می‌زنند (+عکس)