Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در مراسمی در دانشگاه پیام نور استان مازندران همزمان با ایام گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس و خانواده شهیده سلامت سیده فاطمه شفیعی‌نژاد و با عنوان "تجلی عاشورا در دفاع مقدس  دیروز، امروز، فردا" اظهار کرد: علاوه بر هشت سال دفاع مقدس در برابر صدام، امروز نیز در دفاع مقدس دیگری قرار داریم که دفاع از حرم نام دارد و هفت سال است ادامه دارد و کمی از آن باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دفاع از حرم اگر بیش از هشت سال دفاع مقدس برای وطن مؤثر نباشد، کمتر از آن نیست، گفت: هنر مدیریت، رهبری و فرماندهی مقام معظم رهبری و مالک اشترش سردار سلیمانی و سردار سلیمانی‌های فراوان دیگرش موجب شد که خطر داعش در بیرون از کشور مهار شود.

 وی عنوان کرد: در آینده نیز ممکن است جنگ‌های دیگری رخ دهد، چرا که گزینه جنگ همیشه روی میز دشمن قرار دارد، شهدای دفاع مقدس همچون شهدای کربلا به جهاد اکبر پرداختند و با نفس خود جنگیدند.

محمدی‌لائینی با اشاره به آیاتی از قرآن و حدیث معراج پیامبر (ص)، کربلای امام حسین (ع) و دفاع مقدس را یک دانشگاه و یک مکتب برشمرد که در آن حب هوا و  هوس و پُست و مقام دنیوی از دل زدوده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران به سه تجلی عاشورا در دل‌ها اشاره کرد که اولین آن وارستگی از دنیا و هواهای نفسانی، دومین آن رهایی از خوف و ترس و سومین "ولی شناس بودن" است. وی خاطرنشان کرد که در دفاع مقدس و دفاع از حرم این سه تجلی حضور داشته است. 

نماینده ولی فقیه در پایان سخنانش تأکید کرد: روحیات، خلقیات و ارزش‌های والای عاشورایی نه فقط در دفاع مقدس بلکه در تمامی امور جامعه باید متجلی باشد و تحکیم یابد، امیدواریم دانشگاه پیام نور دانشگاهی باشد که این تجلیات در آن وجود داشته باشد.

*حضور ۴۲ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور مازندران

در ادامه این مراسم سیدافشین موسوی‌چلک سرپرست دانشگاه پیام نور استان مازندران، گفت: دانشگاه پیام نور استان دارای ۱۷ مرکز و واحد و ۱۳هزار دانشجو و دبیرخانه منطقه شمال کشور دارای ۴۲ مرکز و واحد و ۴۲ هزار دانشجو است که نظارت بر عملکرد آن بر عهده استان مازندران است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور استان دارای ۱۷۲ عضو علمی است، اعلام کرد: دانشگاه پیام نور در زمینه انتشارات ملی و بین‌المللی و ثبت اختراعات عملکرد خوبی داشته است که مایه افتخار ملی می‌تواند باشد.

موسوی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور استان این افتخار را دارد که همکاران و اساتیدی داشته باشد که خانواده شهید و جانباز باشند، گفت: امیدوارم بتوانیم انسان‌های شایسته‌ای را برای خدمت‌گزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی به جامعه تحویل دهیم. 

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در مازندران گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس دانشگاه پیام نور استان نماینده ولی فقیه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه گل یا پوچ به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر، سردبیری فاطمه شهبازی و کارشناسی دکتر سلجوقیان روز‌های پنجشنبه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود. 

این برنامه روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه موضوع می‌خواهم زنده بمان را مورد بررسی قرار می‌دهد. اینکه انسان برای رهایی از چنگال اعتیاد چطور برای زنده ماندن مبارزه کند و آغازی دوباره برای زندگی اش ترسیم کند. 

این برنامه با نگاهی تازه به موضوع اعتیاد از گروه سلامت اجتماعی پخش می‌شود. در این برنامه صدای افرادی که در چنگال اعتیاد بودند و حالا رها شده اند، پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • نامزدهای جایزه داستان کوتاه گارنت معرفی شدند
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی