Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@06:54:50 GMT

قیمت نفت ۵ درصد ریزش کرد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۲۳۰۱

قیمت نفت ۵ درصد ریزش کرد

به دنبال افزایش شمار موارد ابتلا به کرونا و تشدید نگرانی‌ها در خصوص تقاضای جهان و همچنین هراس‌های ناشی از بازگشت احتمالی تولیدات نفت لیبی، قیمت نفت در معاملات پایان روز دوشنبه ۵ درصد ریزش کرد.

به گزارش ایبِنا از رویترز، در بحبوحه افزایش نرخ موارد ابتلا به کووید-۱۹ در اروپا و سایر کشورها و ایجاد ابهام دوباره در خصوص احیای اقتصادی، نفت خام نیز همچون سایر کامودیتی‌ها و بازارهای بورس مسیر ریسک گریزی را در پیش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«گری کانینگهام» مدیر واحد تحقیقات بازار در Tradition Energy مستقر در استمفورد گفت: در خصوص تقاضای سوخت هواپیما شاهد اخبار نگران کننده‌ای هستیم. تصویر احیای اقتصادی به اندازه گذشته خوشایند نیست.

برنت دریای شمال با افت دو دلاری با ۴.۶ درصدی هر بشکه ۴۱.۱۵ دلار دست به دست شد و نفت خام آمریکا نیز با ریزش ۲.۱۵ دلاری یا ۵.۲ درصدی بشکه ای ۳۸.۹۶ دلار معامله شد. هر دو شاخص در آستانه ثبت بیشترین افت روانه خود در دو هفته اخیر بودند.

براساس آمار رویترز، بیش از ۳۰ میلیون نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و «بوریس جانسون» نخست وزیر بریتانیا از احتمال اعمال دور دوم قرنطینه سراسری حرف زد و این در حالی است که آمار ابتلا در اسپانیا و فرانسه نیز بالا رفته است.

کارگران شاغل در بزرگ‌ترین میدان نفتی لیبی (شراره) فعالیت خود را از سر گرفته‌اند، اما هنوز مشخص نیست که تولیدات چه زمان و چه اندازه دوباره آغاز خواهد شد. در این بین گلدمن ساکس بر پیش بینی‌های قبلی خود در مورد برنت و افزایش تا سقف ۴۹دلار تا پایان سال جاری و ۶۵ دلار تا پایان سه ماهه سوم سال آینده تاکید کرده است. علاوه بر این، بانک بارکلیز نیز پیش‌بینی خود را برای قیمت نفت خام در سال ۲۰۲۰ به ۴۳دلار و ۵۳ دلار برای سال آینده اعلام کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قرارداد الجزایر سم رایسین الهام چرخنده مکانیسم ماشه هفته دفاع مقدس دوره شبانه دانشگاه قیمت نفت نفت نفت خام قرارداد الجزایر سم رایسین الهام چرخنده مکانیسم ماشه هفته دفاع مقدس دوره شبانه دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت

ایتنا - بیت‌کوین برای نوسانات بعدی آماده شده است زیرا گاوها به دنبال قیمت ۷۰ هزار دلار هستند.
قیمت بیت‌کوین به بالای منطقه مقاومت ۶۶هزار دلاری صعود و تثبیت خود را آغاز کرد و اکنون به حرکت بعدی بالاتر از منطقه مقاومت ۶۷ هزار و۲۰۰ دلاری چشم دوخته است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، داده‌ها نشان می‌دهد که قیمت بالای ۶۵ هزار و ۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته ساده معامله می‌شود. در نمودار ساعتی نیز خط روند صعودی مرتبط با پشتیبانی ۶۵هزار و ۹۰۰ دلار شکل می‌گیرد.

به نقل از بیت‌کوین نیوز، اگر بیت‌کوین منطقه مقاومت ۶۷هزار و ۲۰۰ دلاری را پاک کند، می‌تواند شتاب صعودی به دست آورد و اگر بیت‌کوین نتواند از محدوده مقاومت ۶۷هزار دلاری بالا برود، ممکن است اصلاح نزولی را آغاز کند. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح ۶۶هزار و ۲۰۰ دلار است.
مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۴۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۰.۵۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۲۱ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱.۶۴ میلیارد دلار است که ۴.۶۹ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۶۱ میلیارد دلار است که  ۷.۸۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۶.۷۵ میلیارد دلار است که ۹۳.۱۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۶ هزار و ۶۴۵.۳۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۶ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۳۹ درصد افزایش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۲۴۲.۷۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۶۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۸۴ درصد افزایش
۳- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۵ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۶۰۵.۶۶  دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۱.۷۴ درصد افزایش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۵۶.۵۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۳.۷۲ درصد افزایش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۴۸۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۰.۰۹ درصد افزایش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۶۳۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۴۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۰۲ درصد افزایش
۹ – تون کوین
قیمت: ۵.۷۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۱.۴۴ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۱۰.۱۳ درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۵۰۱۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۸۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۹.۵۰ درصد افزایش

دیگر خبرها

  • قیمت دلار این‌گونه ۷ هزار تومان ریزش کرد/ خرید دلار متوقف شد
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • ریزش بیشتر قیمت دلار در راه است؟
  • برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ریزش طلا، مقاومت سکه
  • قیمت طلای جهانی دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زایش ۴ درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار