Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علیزاده گفت: با اجرای مرحله دوم طرح مهر تحصیلی، ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار می گیرد.

حجت الاسلام «ستار علیزاده» در حاشیه اجرای مرحله دوم طرح مهر تحصیلی در سال جاری در آستان خواهر امام رشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهارکرد: یکی از این طرح‌های اجتماعی سازمان اوقاف، اجرای امینانه نیات موقوفات برای تامین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت در قالب تهیه لوازم‌التحریر با عنوان طرح مهر تحصیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در راستای اجرای مرحله دوم طرح مهر تحصیلی 500 بسته لوازم التحریر از موقوفات با نیات مرتبط تهیه و در اختیار آموزش و پروش استان قرار گرفت.

 

وی افزود: از این تعداد، 370 بسته بین دانش آموزان مقطع ابتدائی و 130 بسته بین دانش آموزان مقطع  متوسطه توزیع می‌شود.

 

علیزاده اعلام کرد: بسته های تهیه شده شامل کیف مدرسه با تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سه جلد دفتر 100برگ فنری، یک جلد کلاستور 100 برگ، چهار عدد خودکار و پرگار، دو عدد مداد، یک عدد مداد اتود و دیگر ابزار نوشتاری است.

 

وی اظهار داشت: ارزش ریالی هر بسته لوازم التحریر 960 هزار ریال و ارزش کل بسته های تهیه شده 480 میلیون ریال است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اذعان کرد: جامعه هدف دریافت کننده بسته های لوازم التحریر از قبل شناسایی شده و با کمک ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها توزیع می‌شود.

 

وی یادآور شد: در مرحله اول اجرای مهر تحصیلی در شهریور ماه سال جاری، 170بسته لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

 

علیزاده گفت: در مرحله اول مهر تحصیلی در گیلان 60 بسته متعلق به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و 110 بسته متعلق به دانش‌آموزان دوره متوسطه بوده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: بسته‌های لوازم التحریر مرحله اول طرح مهر تحصیلی از محل درآمد موقوفات منطبق با کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت در چهار شهرستان رشت، آستانه اشرفیه، صومعه سرا و تالش تهیه و توزیع شد.

 

 

پایان پیام/162

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهر تحصیلی طرح مهر تحصیلی بسته لوازم التحریر اجرای مرحله دوم طرح مهر تحصیلی مهر تحصیلی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود، اما به دلیل درجریان بودن هماهنگی‌های نهایی میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه وبودجه، زمان آغاز ثبت سفارش به تعویق افتاد.

هم‌اکنون ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از ۱۰ تیرماه آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم نیز از ۱۰ تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان | جزئیات درباره ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • قیمت کتاب‌ های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان مشخص شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید