Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت کلور گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری بعثت در قالب «سه شنبه های تکریم» و گرامیداشت چلهمین سالگرد هفته دفاع مقدس به دیدار خانواده شهید «قربانعلی صفیاری» رفتند.

«سیده مرضیه قریشی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری بعثت در قالب «سه شنبه های تکریم» و گرامیداشت چلهمین سالگرد هفته دفاع مقدس به دیدار خانواده شهید «قربانعلی صفیاری» رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت کلور تصریح کرد: در این دیدار از خدمات و صبر و بردباری مادر شهید صفیاری تکریم و تجلیل شد.

 

وی ادامه داد: طبق منویات مقام معظم رهبری تکریم و تجلیل از خدمات خانواده معظم شهدا یک وظیفه همگانی است و به عنوان فعالان فرهنگی و مسجدی با حضور در منزل شهدا از صبر و ایثارگری این خانواده ها تجلیل می شود.

 

قریشی اعلام داشت: شهدا اسوه های ایثار و فداکاری ملت ایران هستند و امنیت و آرامش امروز مرهون این فداکاری ها است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت افزود: این دیدار به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت محدود با حضور برخی از بانوان فعال کانون و مسجد در منزل شهید صفیاری برگزار شد.

 

قریشی خاطر نشان کرد: چنین حرکت های فرهنگی می تواند حرکت های مذبوحانه دشمنان در تهاجم فرهنگی را خنثی و فرهنگ ایثار و شهادت را در بین آحاد مختلف جامعه به ویژه نسل امروز زنده و پایدار نگه دارد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم کانون فرهنگی هنری بعثت دیدار با خانواده معظم شهدا مادر شهید اردبیل کانون فرهنگی هنری بعثت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت‌الاسلام علی عزیزی افزود: طرح "مسجد، پایگاه قرآن" از ابتدای امسال در استان همدان اجرا شد و هم اکنون در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

او تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی، انس جوانان و نوجوانان با قرآن، ترویج معارف قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان استعدادیابی قرآنی و هدایت نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف طرح برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های قرآنی، محافل سنتی قرآنی و طرح تلاوت نور اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران