Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو گفت: اگرچه در شرایط تحریم، محدودیت‌ها و سختی‌هایی وجود دارد، اما این موضوع باعث می‌شود که اتکای بیشتری روی داشته‌هایمان و توجه بیشتری روی استفاده از وقت محدودی که در اختیار همه ما است، داشته باشیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از وزارت نیرو، «رضا اردکانیان» صبح امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس در ستاد وزارت نیرو، با گرامیداشت خاطره سال‌های دفاع مقدس و ادای احترام به ارواح شهدای گرانقدر دفاع مقدس اظهار داشت: شوقی که همکاران صنعت آب و برق در دوران دفاع مقدس داشتند تا از بسیجی‌ها و مردم عادی که هر کدام به طریقی در صحنه حاضر بودند عقب نمانند، وصف‌ناشدنی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه وزارت نیرو بنا به طبیعت مسئولیتش که تامین کننده آب و برق است، تاسیسات گسترده‌ای را از این حیث در سراسر کشور به‌ویژه در مناطق مرزی دارد، افزود: در سال‌های دفاع مقدس، همکاران صنعت آب و برق مسئولیت سنگینی را عهده‌دار بودند که هم از تاسیسات حفاظت و حراست کنند و آنها را توسعه دهند و هم وظیفه اصلی‌شان که تامین و عرضه آب و برق مطمئن و پایدار بود را انجام دهند.


اردکانیان خاطرنشان کرد: اما این دو مسئولیت مهم مانع از این نبود که همپای همه اقشار و صنوف در صحنه دفاع هم حاضر باشند و حتی در یکی از مناسبت‌هایی که توفیق داشتم همراه وزیر شهید "حسن عباسپور" برای سرکشی به جبهه‌ها و همکارانی که برخی از این‌ها شهید شدند، حاضر شوم، می‌دیدم شوقی که همکاران صنعت آب و برق داشتند تا از بسیجی‌ها و مردم عادی که هر کدام به طریقی در صحنه حاضر بودند عقب نمانند، وصف‌ناشدنی بود.


وزیر نیرو با بیان این که چنین روحیه‌ای حفظ شده است، گفت: این که در تابستان گرم و زمستان سرد و شرایط تحریم و مضیقه‌های اقتصادی همچنان می‌بینیم که وزارت نیرویی‌ها یک انگیزه و تعصبی دارند که تحت هر شرایطی آن دو وظیفه اصلی‌شان به خوبی انجام شود، جدا از جنبه‌های حرفه‌ای و تخصصی، ریشه در روحیه‌ای دارد که از چهار دهه پیش در این بدنه تزریق شده و همواره احساس می‌کنند که یک کار مهم و تاثیرگذار در زندگی هموطنان خود انجام می‌دهند و وظیفه و مسئولیت مهمی بر عهده دارند.


وی افزود: امیدوارم نسل‌های جدید و جوانی هم که وارد این صحنه و صنعت می‌شوند، بتوانند از این فضا و روحیه بهره ببرند، هر کدام از ما در هر مسئولیت و موقعیتی که هستیم قدر بدانیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دفاع مقدس وزارت نیرو وزارت نیرو آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم

شهید حاج رضا چراغی فرمانده لشگر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۶۲ در فکه به شهادت رسید. روایتی از زندگی این شهید بزرگوار را از زبان برادر و همرزمانش می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • روسیه: فوری اسرائیل را تحریم کنید | خشم روس‌ها از اتهام همکاری کارکنان آژانس امداد و کار با جنبش حماس
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید
  • اقتصاد در ورطه خاموشی / هشدار برقی به اقتصاد
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا
  • سالیوان: تحریم‌های جدیدی در زمینه موشک‌ها وضع می‌کنیم
  • مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • لورکوزن فصل بعد هم مدعی اصلی بوندسلیگاست