Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال شهرخودرو فردا (چهارشنبه) در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود.

شوتا آرولادزه، سرمربی تیم پاختاکور در نشست خبری گفت: می دانیم بازی مهمی را مقابل شهرخودرو داریم. این دیدار برای ما مثل فینال است. از سبک بازی ایرانی ها اطلاع دارم و می دانم تا آخرین لحظه می جنگند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر، کار سختی پیش رو داریم.

وی افزود: هدف ما در تمام بازی ها برد است. همیشه تمرکزمان به کسب بهترین نتیجه است. ما مقابل تیمی بازی می کنیم که اگرچه نتوانسته گلزنی کند ولی با نگاه به عملکرد شهرخودرو متوجه می شوید کمی بدشانس هم بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فوتبال ازبکستان نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویه‌را، سرمربی برزیلی پرسپولیس که هفته گذشته به دلیل اخراج در سیرجان، امکان همراهی سرخپوشان را از کنار زمین نداشت و ابتدا به جایگاه ویژه و سپس منطقه شیشه‌ای منتقل شد، حالا آماده هدایت تیمش از لب خط می‌شود.

نکته جالب در مورد اوسمار این است که او هنوز به آمار 10 بازی روی نیمکت پرسپولیس نرسیده اما مقبولیتی ویژه را نزد هواداران و البته بازیکنان این تیم دارد و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد را نیز دریافت کرده است.

اوسمار امید زیادی دارد تا این هفته با پیروزی مقابل صنعت نفت تیمش را 52 امتیاز کند و به این ترتیب منتظر دیدار استقلال بنشیند تا شاید با توقف شاگردان نکونام، تیم او پیش از بازی حساس مقابل سپاهان به صدر جدول برسد که در این صورت شانس خوبی برای قهرمانی هم خواهد داشت، چرا که استقلال در بازی همزمان در دیداری به میزبانی تراکتور به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)