Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالحسن ایمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه مشکل احداث بند خاکی مهمان‌دوست دامغان که پیش‌تر نیز قول آن به مردم و کشاورزان داده‌شده بود، کمبود اعتبارات است، ابراز داشت: اعتبارات استانی جذب و پیگیری برای جذب اعتبار ملی در دستور کار قرار دارد.

وی بابیان اینکه در صدد هستیم مشکل اعتبارات برطرف و به‌زودی عملیات اجرایی بند خاکی از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان احداث شود، افزود: با توجه به نقش این بندهای خاکی در کنترل سیلاب هنگام بارندگی امیدواریم تا قبل از فصل بارش مشکل رفع و دغدغه اهالی منطقه برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار مرکزی دامغان بابیان اینکه احداث بند خاکی روستای مؤمن آباد در شرق شهرستان نیز از مطالبات مردم و کشاورزان این منطقه است، ابراز داشت: پس از انجام مطالعات و جذب اختصاص اعتبار عملیات اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.

ایمانی در ادامه تصریح کرد: با تلاش و پیگیری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان و همکاری دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هفت هزار هکتار از اراضی ملی تصرف‌شده در روستای مهماندوست رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

وی افزود: یکی از اقدامات مؤثر در کمک به آبادانی و رشد و توسعه روستای مهماندوست انجام ۳۲ هزار متر آسفالت در سطح معابر روستا از سوی اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دامغان با همکاری شورای اسلامی و دهیاری روستا است.

بخشدار مرکزی دامغان بابیان اینکه پیشرفت روستاها و فراهم شدن زمینه رفاه مطلوب مردم در روستاها از مهم‌ترین اهداف بخشداری به شمار می‌رود، ابراز داشت: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها نیز به این موضوع توجه داشته باشند که جذب اعتبارات اختصاص‌یافته را پیگیری کنند.

ایمانی به ارتقا درجه دهیاری روستای مهماندوست از سوی استانداری سمنان و وزارت کشور اشاره و تصریح کرد: برای نخستین بار در سطح دهیاری‌های مصوب روستاهای دامغان درجه دهیاری روستای مهماندوست از چهار به شش ارتقا یافت.

وی بابیان اینکه بخش مرکزی دامغان ۴۶ روستا دارد که ۴۲ روستای آن دارای شورای اسلامی، ۳۲ روستا بخش دارای دهیاری مصوب و جمعیت این بخش ۲۳ هزار نفر است، افزود: دو شهر کلاته رودبار و دیباج در مجموع با ۱۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش بخش مرکزی قرار دارند.

کد خبر 5030264

منبع: مهر

کلیدواژه: منابع طبیعی استان سمنان پروژه آبخیزداری کمبود اعتبارات ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه توهین به پیامبر گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی روستای مهماندوست بند خاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) با "دوست دارم" گفتن شوهر به زنش مشکل داشتند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح های صنعتی و برق رسانی در دامغان
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • (ویدئو) با "دوست دارم" گفتن شوهر به زنش مشکل داشتند
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • آغاز عملیات حفر چاه آب شرب در روستا‌های خواف
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • ۹۰ میلیارد ریال اعتبار مرمت پل تاریخی خاتون کرج تامین شد