Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@05:30:34 GMT

پل اصلی تالش به مدت دو هفته مسدود است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۲۵۹۲

پل اصلی تالش به مدت دو هفته مسدود است

شهردار تالش گفت: به دلیل بارش شدید باران و طغیان رودخانه کرگانرود دو عدد از پایه‌های اصلی پل بزرگ این شهر در مسیر جاده تالش به آستارا و بالعکس دچار آسیب شده و این پل به علت ترمیم، حدود دو هفته مسدود خواهد بود.

شهرام غنی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جلسات ستاد بحران شهرستان تالش در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری، با حضور استاندار گیلان و مدیرکل مدیریت ستاد بحران استان، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، آب منطقه‌ای، شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط در فرمانداری تالش برگزار و تصمیماتی در خصوص مهار و کنترل سیل و جبران خسارت سیل زدگان این شهر اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ادارات راهداری و آب منطقه‌ای در تلاشند با تجهیزات و ماشین آلاتی که در اختیار دارند در زیر پل بزرگ آسیب دیده شهر تالش با تغییر مسیر آب بتوانند دو عدد از پایه‌های آسیب دیده و متزلزل پل را ترمیم و بازسازی و از فرو ریختن آن جلوگیری کنند.

شهردار تالش اضافه کرد: پل عابر پیاده متصل به پل اصلی تالش نیز دچار شکستگی شده و به دلیل وجود فیبر نوری در مسیر پل، مخابرات در حال ترمیم و جمع آوری آن است.

غنی زاده عنوان کرد: پل اصلی تالش در مسیر جاده تالش - آستارا و بالعکس، به علت ترمیم حدود دو هفته مسدود خواهد بود. از شهروندان انتظار داریم در این مدت صبور باشند و برای کاهش ترافیک کمتر از خودروی تک سرنشین استفاده کنند.

وی اظهار کرد: پل عابر پیاده متصل به پل اصلی که شکسته شده به زودی توسط شهرداری تخریب و کنار پل امید بازگشایی، شن ریزی و مسیری فرعی برای تردد خودروهای عبوری ایجاد می‌شود.

شهردار تالش افزود: در جریان سیل دو روز گذشته، پارک‌های مادر، کرگانرود و شورا، تأسیسات شهری و منازل مسکونی شهروندان طبق برآورد انجام شده، حدود ۱۶۰ میلیارد ریال دچار خسارت شده اند.

غنی زاده از حضور به موقع استاندار گیلان و مدیرکل مدیریت ستاد بحران و سایر مسئولان دستگاه اجرایی استان در تالش و صدور دستورات ویژه برای مهار سیل و جبران خسارات ناشی از آن قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با تلاش شبانه روزی دستگاه‌های اجرایی مرتبط، در کوتاه‌ترین زمان ممکن پایه‌های پل اصلی تالش ترمیم و تردد بر روی آن از سر گرفته شود.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود است که در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد. مرکز آن شهر هشتپر و در حدود ۵۴ هزار و ۱۷۸ نفر جمعیت دارد.

کد خبر 445728

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهرداری تالش مدیریت شهری آموزش شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته

الیاس آبده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشاگرد گفت: راه‌های روستایی مسدود شده بر اثر بارندگی های۲۷ فروردین در بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد تا پایان هفته بازگشایی می‌شود.

در این بارندگی راه ۱۰ حدود روستای بخش گافر و پارامون مسدود شد.

وی افزود: ماشین آلات و لودر به مناطقی که راه آن‌ها مسدود شده اعزام و راه‌ها به طور موقت باز شده و رفت وآمد برقرار است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشاگرد گفت: ساخت راه روستا‌های خوشاب، ذهاب، ذهبارک، زمین عباسو، دهوست بالا، میهان، آخران، پارپیان و جنگل از برنامه‌های امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

۱۰ روستای بخش گافر و پارامون شش هزار نفر جمعیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران