Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان عضو هیات علمی گروه آمار دانشگاه شهید چمران اهواز به سمت ریاست انجمن آمار ایران منصوب شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر عبدالرحمن راسخ، عضو هیأت علمی گروه آمار دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر این دانشگاه در پانزدهمین دوره انتخابات هیأت مدیره انجمن آمار، به عنوان رئیس این انجمن انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علمی و آموزشی خوزستان استانی علمی و آموزشی دانشگاه شهید چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار تصادف با یوزپلنگ از ابتدای نوروز در جاده میامی - عباس آباد صفر بوده است

قربانلو رییس پارک ملی توران گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰ نفر از ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ و همزمان با آغاز طرح مردمی حفاظت از یوز ایرانی در جاده میامی-عباس آباد در این طرح مشارکت داشته اند.

وی افزود: برآورد ما این است که این میزان تا پایان طرح یعنی تا پایان روز ۱۴ فروردین به بیش از ۴۰۰ نفر برسد و این رقم مشارکت در تاریخ حفاظت مردمی از این گونه در ایام نوروز در این منطقه بی سابقه است.

رییس پارک ملی توران تاکید کرد: تمامی این افراد با هزینه شخصی و همراه با وسیله نقلیه شخصی از بیش از ۱۰ استان کشور از تمامی نقاط کشور حضور داشتند که این امر باعث دلگرمی ما در این منطقه شده است.

وی بیان داشت: بیش از ۵۰۰ نفر نیز در صف انتظار برای حضور در این جاده بودند که به دلیل ازدیاد افراد ثبت نام کننده در این طرح، نتوانستیم از حضور آنها بهره مند شویم. همچنین عمده این افراد به دلیل اینکه از استان های دور از جمله خوزستان، آذربایجان، کردستان و سیستان و بلوچستان بودند از آنها درخواست کردیم تا به طرف این جاده حرکت نکنند و در زمان دیگری از حضور آنها بهره ببریم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آمار تصادف با یوزپلنگ از ابتدای نوروز در جاده میامی - عباس آباد صفر بوده است
  • یوزپلنگ‌های شناسنامه‌دار توران کمتر از ۲۰ قلاده هستند+فیلم
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • تاکید رییسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • هفته اول نوروز بدون غرق شدگی در سواحل رودخانه‌های خوزستان
  • هوای ناسالم سه شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • بیش از ۱۰۰ مرکز قرآنی وابسته به انجمن قرآن‌پژوهی حوزه در قم فعال است
  • تداوم عملیات تخلیه آب در سه محله اهواز