Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-24@04:04:18 GMT

اجرای موفق عملیات توپکرانی خط لوله آغار-دالان

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۲۶۴۸

اجرای موفق عملیات توپکرانی خط لوله آغار-دالان

عملیات توپکرانی بخش انتهایی خط لوله ۴۲ اینچ انتقال گاز آغار - دالان با موفقیت انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، هوشنگ صیدالی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: توپکرانی بخش انتهایی خط لوله ۴۲ اینچ آغار - دالان به طول تقریبی ۱۴۲ کیلومتر با توجه به برنامه زمان‌بندی تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز فراشبند، در مدت ۴۸ ساعت با موفقیت کامل انجام شد و دوباره عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپکرانی با هدف تمیز کردن شریان‌های انتقال نفت و گاز درون خط لوله به‌منظور رفع رسوبات و اندازه‌گیری ضخامت قطر درونی لوله برای ایمنی از خوردگی انجام می‌شود.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از طولانی‌ترین شبکه‌های خطوط لوله مناطق نفت‌خیز جنوب را در گستره چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر راهبری می‌کند.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ عملیات اجرایی مرحله سوم خط انتقال طرح کمربند جنوبی انتقال آب سدکمال صالح به اراک آغاز شد.

معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: طول این خط، ۵ کیلومتر است و با ۸۵ میلیارد تومان اعتبار و در مدت سه ماه بهره‌برداری می‌شود.

اسدی افزود: اجرای طرح بر اساس قرار داد در هفت ماه است اما زودتر تحویل داده خواهد شد. با اجری این مرحله خط انتقال به چاه‌های امان آباد متصل شده و کیفیت آب افزایش می‌یابد.

او با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب گفت: صنایع استان هم باید برای استفاده از آب خلیج فارس و سرمایه گذاری در این زمینه آماده شوند.

اسدی مدیرعامل شرکت آب منطقه استان مرکزی هم با اشاره به اینکه اکنون ۸۰ درصد شهروندان اراک از منابع آب سد کمال صالح استفاده می‌کنند، گفت: افزایش تاب آوری ظرفیت آبی اراک و بالابردن کیفیت آب از اهداف اجرای این عملیات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • شکستگی لوله انتقال آب زاینده‌رود به کاشان تخریب غیرعمد بود
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • عملیات ترمیم خط لوله انتقال آب از زاینده رود به کاشان
  • ترمیم شکستگی خط لوله انتقال آب شرب منطقه کاشان + عکس
  • بوستر موشک الکترون بازیابی می‌شود