Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز سهندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اشتغال این تعداد مددجو بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح های خوداشتغالی در آذربایجان غربی پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی ها، بیش از هفت هزار و ۳۵۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در آذربایجان‌غربی تا پایان امسال ‏صاحب شغل می‌شوند‎.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: برای اشتغال این تعداد مددجو، بیش از ۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات در نظر گرفته شده است.

سهندی گفت: نام‌گذاری سال‌ها به مباحث اقتصادی نشان از ‏دغدغه‌مندی مقام معظم رهبری در این بخش بوده و وظیفه ما در این نهاد، درک صحیح از شرایط ‏موجود و حرکت بر محور مطالبات و منویات ایشان در حوزه واگذار شده به این نهاد است‎.‎

وی افزود: امسال، سال جهش تولید نامگذاری شده که همین امر وظیفه ما را در راستای توسعه اشتغال و تولید با استفاده از ظرفیت مددجویان بسیار سنگین تر می کند.

به گزارش ایرنا، ۱۸۸ هزار مددجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی قرار دارند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی ره آذربایجان غربی اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی ره اخبار کنکور آذربایجان غربی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای مرمزی با اشاره به اهدای ۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی حمیدیه گفت: برای خرید هر سری جهیزیه را ۴۱ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: جهیزیه‌های اهدایی دارای ۵ قلم کالای اساسی شامل؛ یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز و تلویزیون تولید داخلی هستند و برای تهیه مجموع آنها ۲۵ سری ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.


مرمزی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی حمیدیه در سال۱۴۰۲ تاکنون ۱۳۳ سری جهیزیه میان نوعروسان زیر پوشش تهیه و اهدا کرده است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی حمیدیه هدف از اهدای جهیزیه را ترویج ازدواج آسان و سنت حسنه پیامبر اکرم (ص)، تحکیم بنیاد خانواده و جوانی جمعیت عنوان و اضافه کرد: از خیرین و نیکوکاران برای کمک و تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند و سایر نیاز‌های مددجویان زیر پوشش در زمینه بسته‌های معیشتی، پوشاک، بسته‌های آموزشی و تحصیلی، اشتغالزایی و ... دعوت بعمل می‌آید.

دیگر خبرها

  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی