Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به صورت سرزده از واحدهای ثبتی سمنان بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان ،به نقل از  مرکز ارتباطات رسانه ای قوه قضائیه، ذبیح اله خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به صورت از پیش اعلام نشده، به همراه معاونین و مدیران کل ستادی از اداره ثبت اسناد و املاک ثبت اسناد و املاک و اداره ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید که دقایقی از آن بصورت نامحسوس انجام شد، از بخش‌های مختلف این ادارات بازدید کرد و به استماع مشکلات و دغدغه‌های مراجعان پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ابتدا برای ارزیابی وضع موجود به صورت نامحسوس و بدون همراه در صف مراجعان قرار گرفت و خواسته خود را مطرح کرد.

دلیل ایجاد صف وصول مهریه و راهکار کاهش مراجعات از زبان رئیس سازمان ثبت اسناد45 میلیارد تومان درآمد ثبت اسناد استان کرمان به خزانه کشور واریز شدبیش از 666 میلیارد ریال مطالبات بانکی توسط ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی وصول شد40 هزار سند از خاطرات رزمندگان گیلانی در سامانه ثبت اسناد دفاع مقدس ثبت شد

خدائیان پس از بازدید از بخش‌های مختلف این ادارات، در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان حضور یافت و به ارزیابی وضعیت موجود پرداخت.

در جریان حضور رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و هیات همراه در استان سمنان، معاونین و مدیران کل این سازمان با حضور در شهرستانهای استان سمنان در جریان عملکرد ادارات ثبت اسناد قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی جوجه‌ریزی سال گذشته در استان سمنان رقم خورد

قاسمی گفت: جوجه ریزی از ۲۶ میلیون قطعه در سال ۱۴۰۱ به ۳۱ میلیون قطعه در ۱۴۰۲ افزایش یافت.

وی ابراز کرد: میزان جوجه‌ریزی اسفند سال گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه بود که فروردین امسال به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه افزایش یافت که نشان از افزایش ۱۰۰ درصدی تولید است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان گفت: تامین کالای اساسی از جمله شکر، برنج و گوشت، وظیفه و رسالت سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان است و بر این اساس، تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی اندیشیده شد.

وی اضافه کرد: ۲ هزار تن سهمیه شکر برای واحدهای صنعتی، ۱۵۰ تن برای واحدهای صنفی و ۲۶۸ تن برای خانوار، به منظور حفظ آرامش بازار استان تامین شد.

وی ادامه داد: ۲ هزار تن سهمیه شکر واحدهای صنعتی استان سمنان در بهمن و اسفند تامین و جذب شد و سهمیه ۱۵۰ تنی شکر واحدهای صنفی برای تهیه شیرینی، زولبیا و بامیه اختصاص یافت که ۶۰ تن جذب شد و بقیه در روزهای آتی توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد از اراضی وزارت دفاع در استان بوشهر سنددار شد
  • صدور سند مالکیت ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی استان بوشهر
  • افتتاح مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان
  • بررسی ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست متقاضیان صدور سند برای اراضی زراعی و باغی
  • مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان افتتاح شد
  • ۹۵ درصد اراضی کشاورزی تا شهریور ۱۴۰۳ رفع تداخل می شوند
  • افتتاح مؤسسه «نان و ارزاق بهشتی» برای کمک به نیازمندان با مشارکت سازمان ثبت اسناد
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» تعیین تکلیف شد
  • افزایش ۲۰ درصدی جوجه‌ریزی سال گذشته در استان سمنان رقم خورد
  • بازدید سرزده بازرس کل کردستان از بیمارستان کوثر سنندج